Koripallon EM-lisäkarsintaottelu Italia-Suomi to 20.8. TV Viidellä

TIEDOTE - julkaisuvapaa 18.8.2009 klo 11.00 TV Viisi lähettää suorana ja yksinoikeudella Suomen koripallomaajoukkueen EM-lisäkarsintaottelun Italiaa vastaan to 20. elokuuta. Suomen maajoukkue otti eilen upean voiton EM-karsintoihin jatkonsa varmistaneelta Ranskalta. Ottelun kiistattomaksi sankariksi nousi Teemu Rannikko, joka upotti viimeisillä peliminuuteilla kolmosia ja Suomi-Ranska-peli päättyi lukemiin 77-73 (33-36). Suomen kesän 2009 maajoukkueohjelma päättyy to 20. elokuuta Italiassa pelattavaan EM-jatkokarsintaotteluun. Vaikka Suomella ei ole enää mahdollisuuksia päästä EM-kisoihin mukaan, voittamalla Italian Suomi sijoittuisi kakkoseksi omassa jatkokarsintalohkossaan. Italian Porto San Giorgiossa pelattava Italia-Suomi-ottelu esitetään suorana lähetyksenä TV Viidellä ja peliä ennen nähdään kisastudio, jota isännöi Aki Linnanahde ja Jarmo Laitinen, joka myös toimii ottelun selostajana yhdessä Tomi Tiilikaisen kanssa. to 20.8. Italia-Suomi-ottelun lähetysaikataulu: 21.00 Studio: Koripallon EM-lisäkarsintaottelu 21.30 Italia-Suomi, koripallon EM-lisäkarsinta 23.15 Studio: Koripallon EM-lisäkarsintaottelu Lisätietoja Eva Romero tiedotusvastaava, TV5 Finland Oy GSM: 050 301 6145 email: eva.romero@tv-viisi.fi