Koripallon EM-lisäkarsintaottelu Suomi-Ranska ma 17.8. TV Viidellä

TIEDOTE - julkaisuvapaa 14.8.2009 klo TV Viisi lähettää suorana ja yksinoikeudella Suomen koripallomaajoukkueen EM-lisäkarsintaottelun Ranskaa vastaan ma 17. elokuuta. Maanantain ottelun lisäksi TV Viisi esittää samalla viikolla Suomen vierasottelun Italiassa. Suomi yllätti Vantaan Energia Areenalla viime tiistaina, kun maajoukkue pelasi Italiaa vastaan jännittävän tasapuolisen ottelun, jonka ratkaisi Marco Belinelli viime hetken heitolla 75-77 (34-38). Tappiosta huolimatta Suomella on yhä mahdollisuus päästä EM-kisoihin, jos joukkue voittaa jäljellä olevat ottelut riittävän suurella korierolla ja Italia ottaa voiton Ranskasta Suomelle suotuisalla korierolla. Maanantaina 17. elokuuta Suomen maajoukkue kohtaa jälleen Ranskan Energia Areenalla ja TV Viisi lähettää ottelun suorana. Suomi-Ranska-ottelua ennen kanavalla nähdään kisastudio, jota isännöi Aki Linnanahde ja Jarmo Laitinen, joka myös toimii ottelun selostajana yhdessä Tomi Tiilikaisen kanssa. ma 17.8. Suomi-Suomi-ottelun lähetysaikataulu: klo 18.30 Studio: Koripallon EM-lisäkarsintaottelu, Suomi-Ranska klo 19.00 Koripallon EM-lisäkarsintaottelu, Suomi-Ranska klo 20.40 Studio: Koripallon EM-lisäkarsintaottelu, Suomi-Ranska Tulevat ottelut: to 20.8. Koripallon EM-jatkokarsinnat, Italia - Suomi (Porto San Giorgio, Italia) Lisätietoja Eva Romero tiedotusvastaava, TV5 Finland Oy GSM: 050 301 6145 email: eva.romero@tv-viisi.fi