• TV5 Finland/

Maksuton TV Viisi lähettää jalkapallon Suomi-Azerbaidzhan-ottelun suorana - nyt myös Tammelan antennialueella

8.10.2008 klo 17.00

TV Viisi lähettää Suomen A-maajoukkueen MM-karsinnat suorana, joista seuraavaksi nähdään Suomi-Azerbaidzhan 11.10. Ottelua voi seurata maksuttomalta kanavalta nyt myös Tammelan lähettimen piiriin kuuluvilla alueilla.

Maksuton The Voice/TV Viisi -kanava laajentaa näkyvyysaluettaan Tammelan antennilähettimen alueelle 9.10. alkaen. Alueeseen kuuluu muun muassa Hämeenlinna, Forssa, Riihimäki, Hyvinkää ja Valkeakoski. Kanavan näkyvyysalue kattaa tällä hetkellä 90 % Suomen antenni- ja kaapelitalouksista, ja uuden laajentumisen myötä yli 32 000 uutta antennitaloutta voi vastaanottaa The Voice/TV Viiden lähetyksen.

Jalkapalloa maksuttomalla TV Viidellä

TV Viisi esittää suorana lähetyksenä kaikki Suomen jalkapallon A-maajoukkueen MM-karsintaottelut. Seuraavaksi Suomi saa vastaan 11.10. Azerbaidzhanin Helsingin Olympiastadionilla ja 15.10. Suomi kohtaa Venäjän Lokomotiv Stadiumilla. TV Viisi on mukana myös alle 21-vuotiaiden maajoukkueen EM-jatkokarsinnan kotiottelussa Suomi-Itävalta 14.10.

Tiedot lähetyksistä

Suomen A-maajoukkueen MM-karsintaottelut ja 21-vuotiaiden maajoukkueen EM-jatkokarsinta nähdään TV Viidellä:

11.10. klo 17.00 Suomi-Azerbaidzhan, Helsingin Olympiastadion
14.10. klo 19.00 EMk21 Suomi-Itävalta, Turun Veritas Stadion
15.10. klo 18.00 Venäjä-Suomi, Lokomotiv Stadium (Venäjä)
19.11. klo 21.30 Sveitsi-Suomi, St. Gallen (Sveitsi)

Tietoa TV Viidestä

TV Viisi on uusi viihdeohjelmisto, joka näkyy The Voice/TV Viisi –kanavalla päivittäin klo 20.00-23.00. Maksuttoman TV Viiden ohjelmatarjonta sisältää monipuolisen ja laadukkaan kirjon sarjoja, elokuvia, dokumentteja sekä tosi-tv –sarjoja. Ohjelmisto koostuu pääosin eurooppalaisista ja amerikkalaisista ohjelmista, joista 75 % on uusia ja ennennäkemättömiä Suomessa. TV Viisi esittää myös suorana lähetyksenä Suomen miesten jalkapallon A-maajoukkueen MM-karsintaottelut.
The Voice/TV Viisi näkyy maanpäällisen digi-tv –verkon kanavanipussa C, sekä kaapelidigijakelussa. Osoitteessa www.digitv.fi voit käydä katsomassa lisää tietoa kanavanippu C:n näkyvyysalueista Suomessa. Lisätietoa kaapelidigijakelusta saat paikalliselta kaapelioperaattoriltasi tai osoitteesta: www.kaapelitelevisio.fi.

Eva Romero
tiedotusvastaava