Pikkuhuuhkajat Englantia vastaan 15.6. TV Viidellä

TIEDOTE - julkaisuvapaa 12.6.2009 klo 13.00 Jalkapallon alle 21-vuotiaiden EM-lopputurnaus avataan Englanti-Suomi-pelillä 15. kesäkuuta ja TV Viisi lähettää ottelun suorana ja yksinoikeudella. Suomen alle 21-vuotiaiden maajoukkue selviytyi hienosti ensimmäistä kertaa EM-lopputurnaukseen mukaan ja kisojen avausottelussa 15.6. Halmstedissa Pikkuhuuhkajat kohtaavat Englannin. TV Viisi esittää kokonaisuudessaan kolme Suomen alkulohkon ottelua (Englanti, Saksa, Espanja), kaksi välieräottelua sekä finaalin. Englanti-Suomi-ottelua selostaa paikan päällä Tuomas Virkkunen ja reportteri Janne Vakio välittää tunnelmia kisapaikalta haastatellen pelaajia ja faneja. Kisastudiota isännöi Jussi Ranta ja hänen seurassaan nähdään asiantuntijavieraita. Alle 21-vuotiaiden EM-kisojen lähetysaikataulu: ma 15.6. ennakkostudio ja reportaasit klo 18.45; Englanti-Suomi-ottelu klo 19.15 to 18.6. ennakkostudio ja reportaasit klo 18.45; Saksa-Suomi-ottelu klo 19.15 ma 22.6. ennakkostudio ja reportaasit klo 21.15; Espanja-Suomi-ottelu klo 21.45 pe 26.6. ennakkostudio ja reportaasit klo 18.30; välieräottelu klo 19.00 pe 26.6. ennakkostudio ja reportaasit klo 21.15; välieräottelu klo 21.45 ma 29.6. ennakkostudio ja reportaasit klo 21.15; finaali klo 21.45 TV Viiden alle 21-vuotiaiden jalkapallolähetysten pääyhteistyökumppani on Unibet. Lisätiedot: Eva Romero tiedotusvastaava, TV5 Finland Oy GSM 050 301 6145 email: eva.romero@tv-viisi.fi