Pikkuhuuhkajat kohtaa Espanjan 22.6. TV Viidellä

TIEDOTE - julkaisuvapaa 18.6.2009 klo 10.30 TV Viisi lähettää jalkapallon alle 21-vuotiaiden Suomi-Espanja-ottelun suorana ja yksinoikeudella 22. kesäkuuta. Suomen alle 21-vuotiaiden maajoukkue pelaa viimeisessä alkulohkon ottelussa Espanjaa vastaan 22.6. Göteborgissa. Espanja ja Saksa ottelivat viime maanantaina tiukassa pelissä, joka päättyi 0-0-tulokseen. Tämä jätti Suomelle hyvän mahdollisuuden jatkopaikkaan, vaikkakin Suomen ensimmäinen peli Englantia vastaan päättyi tappioon 1-2. Tänään jännitetään Saksan ottelua ja maanantaina nähdään miten käy Espanja-ottelussa. Mikäli Suomi voittaisi molemmat pelit, Pikkuhuuhkajien jatkopaikka olisi hyvin lähellä. TV Viisi lähettää Suomen alkulohkon ottelujen lisäksi myös välieräottelut ja finaalin. EM-lopputurnauksen selostaa paikan päällä Tuomas Virkkunen ja reportteri Janne Vakio välittää tunnelmia kisapaikalta haastatellen pelaajia ja faneja. Kisastudiota isännöi Jussi Ranta ja hänen seurassaan nähdään asiantuntijavieraita. Alle 21-vuotiaiden EM-kisojen lähetysaikataulu: to 18.6. ennakkostudio ja reportaasit klo 18.45; Saksa-Suomi-ottelu klo 19.15 ma 22.6. ennakkostudio ja reportaasit klo 21.15; Espanja-Suomi-ottelu klo 21.45 pe 26.6. ennakkostudio ja reportaasit klo 18.30; välieräottelu klo 19.00 pe 26.6. ennakkostudio ja reportaasit klo 21.15; välieräottelu klo 21.45 ma 29.6. ennakkostudio ja reportaasit klo 21.15; finaali klo 21.45 TV Viiden alle 21-vuotiaiden jalkapallolähetysten pääyhteistyökumppani on Unibet. Lisätiedot: Eva Romero tiedotusvastaava, TV5 Finland Oy GSM 050 301 6145 email: eva.romero@tv-viisi.fi