Ruotsinlaivalla 24h –sarjan toinen tuotantokausi alkaa TV Viidellä

6.7.2010 klo 13.00

Ruotsinlaivalla 24h -sarja (Färjan) jatkaa toisen tuotantokauden jaksoilla 17.7. alkaen. Sarjan toinen tuotantokausi tuo ruutuun kymmenen vauhdikasta jaksoa tosi-tv:eetä.

Luvassa on paljon tapahtumarikkaita risteilyjä vanhojen tuttujen ja uusien kasvojen kanssa. Sinkkuna elelevä suosikkibaarimikko Håkan tulee takaisin Thaimaan-lomaltaan 5 kiloa tanakampana, ja tiedossa on tiukka taistelu kiloja vastaan. Musisoiva risteilyisäntä Per palaa töihin leikkauksen jälkeen. Uutuutena tutustumme joka aamu neljältä heräävään leipuri Ragnyyn ja laivaan saapuvista matkustajista valokuvia ottavaan valokuvaaja Royhin sekä laivan yösiivooja Christinaan ja tarjoilija Alfonsoon. Uusissa jaksoissa nähdään mm. pikatreffejä, Kim Wilden ja Uriah Heepin keikat, pelastusveneharjoituksia, rivitanssia, live-roolipelejä, häät ja laivan kapteeni Jan-Thoren synttärit.

Sarja seuraa ruotsalaisten edesottamuksia Viking Linen Cinderella-laivan reitillä Tukholma-Maarianhamina-Tukholma.

Ruotsinlaivalla 24h -sarjan toisen tuotantokauden jaksot 17.7. alkaen lauantaisin klo 19.30.

Heidi Nurminen
Programme PR Manager, TV5 Finland Oy