Starojen hämmentävät paljastukset TV Viidellä

TIEDOTE - julkaisuvapaa 7.12.2009 klo 14.30 Ruotsin suosituimmalla koomikkoduolla, Fredrikillä ja Filipillä on missio: saada amerikkalaiset julkkikset avautumaan henkilökohtaisimmista asioistaan TV Viiden ohjelmauutuudessa, High chaparallissa, joka nähdään ke 16.12. alkaen klo 20.00. Naapurimaan hulvaton parivaljakko, Filip Hammar ja Fredrik Wikingsson, matkaa Yhdysvaltoihin tapamaan mielenkiintoisia julkisuuden henkilöitä ja seuraamaan heitä arkipäivän askareissaan. Aisapari kulkee tiiviisti vieraidensa mukana muutaman päivän ajan ja tutustuu tähtien perheisiin, vierailee julkkisten lempiravintoloissa ja kuulee näiden ajatuksia kuuluisuudesta. Tavallisista hienotunteisista haastatteluista poiketen Filip ja Fredrik harjoittavat suorasukaisempaa journalismia ja kysyvät vierailtaan kirkkain silmin häkellyttävän arkaluonteisia kysymyksiä, jotka saavat tähdestä riippuen huvittuneen tai ärtyneen vastaanoton. Toimittajat pommittavat julkkiksia kysymyksillään, mutta jo muutaman päivän jälkeen moni tähdistä alkaa lämmetä hullunkurisille ruotsalaisille ja haastattelut saavat hämmentävän luottamuksellisen sävyn. Jokaisessa jaksossa tähdille esitellään Bra eller anus -visailukisa, jossa vieraan tulee arvostella eri ilmiöitä tai ihmisiä mieltymyksensä mukaan. Vieraille opetetaan myös tunnettuja ruotsinkielisiä lauluja, joiden sanat on käännetty englanniksi. Lähes poikkeuksetta jokaisen jakson lopussa Filip ja Fredrik ja illan vieras päätyvät rattoisasti viettää iltaa snapsien ja muiden juomien parissa. Sarjassa nähdään muun muassa Ron Jeremy, Ian Ziering, Fabio Lanzoni ja Monica Lewinsky. High chaparall alkaa 16.12. ja nähdään keskiviikkoisin klo 20.00. Lisätiedot: Eva Romero-Väinölä tiedotusvastaava, TV5 Finland Oy GSM: 050 301 6145 email: eva.romero@tv-viisi.fi