The Voice/TV Viisi lehdistötiedote 21.8

UUTTA VIIHDETTÄ PARHAASEEN KATSELUAIKAAN

THE VOICE / TV VIISI -kanavalla näkyy ke 10.9. alkaen uutta ja monipuolista viihdettä parhaaseen katseluaikaan. Uusi viihdeblokki näkyy
päivittäin klo 20.00 – 23.00. Vuoden 2009 alusta viihdeblokki laajenee kuusituntiseksi. THE VOICE / TV VIISI on maksuton suomalainen televisiokanava.

Ohjelmatarjonnassa on uusia eurooppalaisia sarjoja, elokuvia, dokumentaarisia ohjelmia, tuttuja klassikkoja, sekä jalkapallon Suomen A-maajoukkueen MM-karsintaottelut. Uuden viihdeblokin avaa jalkapallon Suomi-Saksa -maaottelu, joka lähetetään suorana lähetyksenä Helsingin Olympiastadionilta 10.9. klo 20.00.

Viihdeblokin ohjelmista 75% on uutta ennennäkemätöntä ohjelmistoa. Arkisin maanantaista perjantaihin kanavalla esitetään saksalainen rikospoliisisarja K11, jossa sukelletaan murhaajien ja huumekauppiaiden synkkään maailmaan ja selvitetään rikoksia aitojen poliisien seurassa. Perjantai-iltana Friday Night Project viihdyttää katsojia hilpeällä englantilaisella huumorilla ja myöhäisiltaa täydentää uusi toimintasarja Erikoisjoukko. Lauantain elokuva-ilta on suunnattu TV Viiden naisyleisölle ja hemmottelee katsojia romanttisilla komedioilla. Sunnuntaina TV Viisi tarjoaa koko perheelle elokuvaklassikkoja seikkailuista komedioihin.

Virittäydy kanavalle ja löydä uudet suosikkiohjelmasi!

THE VOICE / TV VIISI näkyy maanpäällisen digi-tv –verkon kanavanipussa C, sekä kaapelidigijakelussa. Osoitteessa www.digitv.fi voit käydä katsomassa lisää tietoa kanavanippu C:n näkyvyysalueista Suomessa. Lisätietoa kaapelidigijakelusta saat paikalliselta kaapelioperaattoriltasi tai osoitteesta: www.kaapelitelevisio.fi.

Lisätietoja:

TV5 Finland Oy, Sturenkatu 21, HELSINKI

Toimitusjohtaja, Peter Behrends
Sähköposti: peter.behrends@tv5.fi
Puhelin: +49 1609 780 8157

Kanavajohtaja, Mervi Rouvinen
Sähköposti: mervi.rouvinen@tv5.fi
Puhelin: 040 506 5866

Ohelmistoon liittyvissä kysymyksissä voitte kääntyä Eva Romeron puoleen:
Ohjelmisto PR päällikkö, Eva Romero
Sähköposti: eva.romero@tv5.fi
Puhelin: 050 301 6145

THE VOICE / TV VIISI -ohjelmatiedot lähetetään sähköpostitse ja nettisivujemme valmistuessa, tiedot ovat ladattavissa myös sivuiltamme.