Tiistain seksikkäimmät ohjelmat nähdään TV Viidellä

TIEDOTE - julkaisuvapaa 9.6.2009 klo 13.45 Talven muisto ja lätkäkaukalot joutavat unholaan, kun TV Viisi kutsuu virittäytymään kesätunnelmaan ja seuraamaan viherkenttien todellisten tähtien, Earls Park -jalkapalloilijoiden vaimojen seikkailuja ja viihtymään myöhäisillassa ruotsalaisten välittömässä seurassa seksikysymysten äärellä. Pelinaiset -draamasta tehty spin-off-sarja Pelinaiset: jatkoaika esittelee joukon seksikkäitä kieroilijoita tuplajaksoin tiistaisin. Alkuperäisen sarjan tapaan Pelinaiset: jatkoajassa seurataan Earls Park -jalkapallojoukkueen pelaajien ja heidän vaimojen skandaalinkäryistä elämää. Uudessa sarjassa tavataan monta tuttua hahmoa, kuten Lucy Milligan, Haley Lawson, Shannon Donnelley ja Jeanette Dunkley. Pelinaiset: jatkoaika jatkaa siitä mihin Pelinaiset -sarjan 4. tuotantokaudessa jäätiin: Conrad kuolee Brunon ampumiin luoteihin, mutta poliisin epäilemä Giles tappaa itsensä ja totuus oikeasta murhaajasta menee vainajan mukana hautaan. Kokaiinia rakastava Tanya Turnerin pikkusisko, Anika Beevor viettelee Earls Parkin tuoreen johtajan, Garry Ryanin, jalkapallotähti Bruno Milliganin teini-ikäinen lehtolapsi Yasmin Salter pyrkii seurapiireihin keinoja kaihtamatta ja hänen viekas äitinsä, Joly Salter pyörittelee yhtä taidokkaasti miehiä, kuin ravintolabisnestäänkin. Nähtäväksi jää, onko näistä naisista huippujuonittelija Tanya Turnerin manttelin perijäksi. Myöhemmin illalla siirrytään erilaisiin tunnelmiin, kun Ruotsin rakastetuimmat seksiasiantuntijat, Olle Waller ja Martin Björk käsittelevät rennolla otteella seksiin liittyviä aiheita. Kysy seksistä -ohjelmassa keskustellaan perinteisten asioiden, kuten sukupuolitautien ja erilaisten seksuaalisten suuntautumisien lisäksi seksileluista, fantasioista ja eroottisesta muodista. Katsojat voivat lähettää Ollelle ja Martinille seksiin liittyviä kiperiä kysymyksiä, joihin parivaljakko pohtii vastauksia viikoittain vaihtuvan julkkisvieraan kanssa. Pelinaiset: jatkoaika (Footballers’ Wives: Extra Time) - tiistaisin klo 21.50 ja 22.15, uusinnat lauantaisin klo 22.40 ja 23.05 Kysy seksistä (Fråga Olle) - tiistaisin klo 23.05 Lisätiedot: Eva Romero tiedostusvastaava, TV5 Finland Oy GSM 050 301 6145 email: eva.romero@tv-viisi.fi