• TV5 Finland/

TV Viiden sunnuntai-illoissa koko perheen elokuvia ja klassikkosarja vuosien takaa, Konnankoukkuja kahdelle

TV Viiden sunnuntai-illoissa koko perheen elokuvia ja
klassikkosarja vuosien takaa, Konnankoukkuja kahdelle

TV Viisi esittää syksyllä 2008 koko perheelle sopivia elokuvia sunnuntaisin klo 20.00. Tulevana viikonloppuna 21.9. nähdään Ville vallaton -elokuvan jatko-osa, Ville Vallaton 2, jossa seurataan ilkikurisen pikkupojan (Justin Cooper) kolttosia. Tällä kertaa tempauksien kohteeksi joutuu naapurin Ärjylän sedän lisäksi Villen isoisä.

Sunnuntaina 5.10. nähdään Emilio Estevezin tähdittämä komedia Mestarit, jossa rattijuoppoudesta kärähtänyt lakimies Gordon Bombay (Estevez) joutuu suorittamaan yhteiskuntapalvelun valmentamalla jääkiekon nappulaliigaa. Haaste osoittautuu henkisen kasvun paikaksi sekä lapsia inhoavalle valmentajalle, että pelitaidottomalle joukkueelle. Mestarit -elokuvan jatko-osat esitetään 12.10. (Mestarit 2) ja 19.10. (Mestarit 3 – Ratkaiseva ottelu).

Tämän syksyn suosikkeihin kuuluvassa Turner ja täystuho –elokuvassa (2.11.), Tom Hanksin esittämä poliisi saa hoidettavakseen valtavan koiran, Hoochin. Koiran pakonomainen huonekalujen tuhoaminen ja sylkirauhasten liikatoiminta koettelee poliisin sietokyvyn rajoja, mutta Hooch myös auttaa uutta isäntäänsä ratkomaan murhatapauksen ja tutustumaan sievään eläinlääkäriin.

Sunnuntain elokuvan jälkeen TV Viisi tarjoaa kahdeksankymmentäluvun nostalgiaa esittämällä klassikkosarjan Konnankoukkuja kahdelle. Sarjassa Cybill Shepardin esittämä Maddie Hayes ja Bruce Willisin hahmo David Addison työskentelevät yksityisetsivinä Blue Moon -toimistossa ja ratkovat rikostapauksia jatkuvan nahistelun lomassa. Kolmen Golden Globen voittanut Konnakoukkuja kahdelle oli ilmestyessään innovatiivinen sarja, joka loi uuden genren, ”dramedyn” (draama-komedia). TV Viisi esittää 1.-4. tuotantokaudet sunnuntaisin klo 22.00.

Tietoa TV Viidestä

TV Viisi on uusi viihdeblokki, joka näkyy The Voice/TV Viisi –kanavalla joka päivä klo 20.00-23.00. Maksuttoman kanavan ohjelmatarjonta sisältää monipuolisen ja laadukkaan kirjon sarjoja, elokuvia, dokumentteja sekä tosi-tv –sarjoja. Ohjelmisto koostuu pääosin eurooppalaisista ja amerikkalaisista ohjelmista, joista 75 % on uusia ja ennennäkemättömiä Suomessa. TV Viisi esittää myös suorana lähetyksenä Suomen miesten jalkapallon A-maajoukkueen MM-karsintaottelut.
The Voice/TV Viisi näkyy maanpäällisen digi-tv –verkon kanavanipussa C, sekä kaapelidigijakelussa. Osoitteessa www.digitv.fi voit käydä katsomassa lisää tietoa kanavanippu C:n näkyvyysalueista Suomessa. Lisätietoa kaapelidigijakelusta saat paikalliselta kaapelioperaattoriltasi tai osoitteesta: www.kaapelitelevisio.fi.

tiedotusvastaava Eva Romero
TV5 Finland Oy