• TV5 Finland/

TV Viisi esittää A-maajoukkueen MM-karsintojen lisäksi Pikkuhuuhkajien EM-jatkokarsintaottelun 14.10.

25.9.2008 klo 13.00

Maksuton TV Viisi esittää tänä syksynä suorana lähetyksenä Suomen jalkapallon A-maajoukkueen MM-karsinnat, joista seuraavana nähdään 11.10. Suomi-Azerbaidzhan. MM-karsintojen lisäksi TV Viisi esittää 14.10. alle 21-vuotiaiden maajoukkueen EM-jatkokarsintaottelun Suomi-Itävalta.

10. syyskuuta lanseerattu TV Viisi esitti ensimmäisenä lähetyksenä A-maajoukkueen MM-karsintaottelun, jossa Suomi pelasi Saksaa vastaan. Myös muut Suomen A-maajoukkueen MM-karsinnat lähetetään suorana TV Viidellä tämän vuoden ja ensi vuoden aikana. Kaiken kaikkiaan nähdään kymmenen koti- ja vierasottelua, sekä mahdolliset jatkokarsinnat. Lisäksi TV Viiden ohjelmistoon kuuluu A-maajoukkueen maaottelut.

Lokakuun 11. päivä TV Viisi esittää suorana MM-karsintojen kotiottelun Suomi-Azerbaidzhan Helsingin Olympiastadionilta. Heti seuraavalla viikolla 15.10. nähdään Suomen pelaavan Venäjää vastaan Lokomotiv Stadiumilla, jossa EM-välieräjoukkue isännöi Suomea. TV Viidellä nähdään tänä syksynä vielä vierasottelu Sveitsi-Suomi 19.11.

TV Viisi on myös mukana alle 21-vuotiaiden maajoukkueen EM-jatkokarsinnan kotiottelussa Turussa 14.10. Itävaltaa vastaan. Joukkue on selvinnyt karsinnoissa jo 14 parhaan maan joukkoon ja Turussa pelattavassa ottelussa ratkeaa nuorten EM-kisapaikka.

Tiedot lähetyksistä

Suomen A-maajoukkueen MM-karsintaottelut ja 21-vuotiaiden maajoukkueen EM-jatkokarsinta nähdään suorana lähetyksenä TV Viidellä:

11.10. klo 17.00 Suomi-Azerbaidzhan, Helsingin Olympiastadion
14.10. klo 19.00 EMk21 Suomi-Itävalta, Turun Veritas Stadion
15.10. klo 18.00 Venäjä-Suomi, Lokomotiv Stadium (Venäjä)
19.11. klo 21.30 Sveitsi-Suomi, St. Gallen (Sveitsi)

Tietoa TV Viidestä

TV Viisi näkyy The Voice/TV Viisi -kanavalla päivittäin klo 20.00-23.00. Maksuton TV Viisi esittää eurooppalaisia ja amerikkalaisia sarjoja, elokuvia, dokumentteja, tosi-tv-sarjoja, sekä Suomen jalkapallon MM-karsintaottelut.

TV Viiden näkyvyysalue kattaa 90 % Suomen antenni- ja kaapelitalouksista. Vuoden 2009 alusta ohjelmisto laajenee kuusituntiseksi (18.00-00.00).

Eva Romero, tiedotusvastaava
TV5 Finland Oy