TV Viisi esittää jalkapallon A-maajoukkueen MM-karsintaottelun Liechtenstein-Suomi

TIEDOTE - julkaisuvapaa 7.9.2009 klo 9.45 Maksuton TV Viisi esittää suorana lähetyksenä jalkapallon A-maajoukkueen MM-karsintaottelun Liechtenstein-Suomi. Suomen jalkapallon A-maajoukkue kohtaa Liechtensteinin keskiviikkona 9.9. Vaduzissa. Maksuton TV Viisi esittää ottelun suorana lähetyksenä yhteistyössä CANAL+:n kanssa ja TV Viidellä nähdään osa CANAL+:lla esitettävistä studiolähetyksistä. Liechtenstein-Suomi-ottelustudiota isännöi Tuomas Tahvanainen ja hänen seurassaan nähdään asiantuntijavieraat Pasi Rautiainen ja Tommi Grönlund. Ottelun selostaa Mikko Innanen. ke 9.9. MM-karsintaottelun lähetysaikataulu: klo 20.15 Studio: jalkapallon A-maajoukkueen MM-karsinnat klo 20.30 Jalkapallon MM-karsintaottelu, Liechtenstein-Suomi - SUORA LÄHETYS klo 22.15 Studio: jalkapallon A-maajoukkueen MM-karsintaottelu Lisätiedot: Eva Romero-Väinölä tiedotusvastaava, TV5 Finland Oy puh. 050 301 6145 mail: eva.romero@tv-viisi.fi