Unisysin ES7000-palvelin vähentää kustannuksia tehokkaimmin

Report this content

TPC-C-testissä ennätystulos Unisysin ES7000-palvelin vähentää kustannuksia tehokkaimmin 32-bittisten suorittimien ennätysmäiseen suorituskykyyn pystyvä ES7000 laskee kustannuksia 35 %:lla Unisysin uuden modulaarisen palvelinarkkitehtuurin ja viimeisimpien Intel "Gallatin" Xeon MP - prosessorien avulla. Unisysin ES7000/540-palvelin tulee myyntiin 22. heinäkuuta. ES7000/540-palvelin on saavuttanut TPC-C-mittauksessa 32-bittisten suorittimien kaikkien aikojen nopeimman suoritustehon kustannustehokkaimmin. TPC-C-mittari on tietotekniikkateollisuuden eniten käyttämä palvelinsuorituskyvyn mittaustapa. Testitulos vahvisti, että Unisysin Cellular MultiProcessing (CMP) - palvelinarkkitehtuuri vauhdittaa yritysten tietotekniikan kehitystä taloudellisesta näkökulmasta. CMP:ssä yhdistyvät skaalautuvuus, käyttövarmuus ja hallittavuus sekä suurtuotannon edut; tämän mahdollistaa Intelin vahva johtoasema prosessorien kehittämisessä ja volyymituotannossa. Näin ollen yritykset voivat rakentaa it- infrastruktuurinsa ensimmäistä kertaa teollisuusstandardialustoille ilman tarvetta tinkiä tarvitsemastaan suorituskyvystä tai käyttö varmuudesta. Unisys Platform Marketingin varatoimitusjohtaja Kevin McHugh sanoo Unisysin viimeisimmän saavutuksen osoittavan, että Intel- ja Microsoft- teknologioita hyödyntävä Unisys takaa asiakkailleen yhä paremman suorituskyvyn sekä ennennäkemättömät kustannussäästöt. Microsoftin edustaja Gordon Mangionen mukaan valtaosa yrityksistä käyttää kriittisimpiä Windows-pohjaisia ratkaisujaan nimenomaan 32- bittisessä palvelinympäristössä. "On selvää, että Unisysin ja Microsoftin panostuksesta säännöllisiin, suoritustehoon liittyviin parannuksiin ja kustannustehokkaisiin ratkaisuihin tällä alalla hyötyvät ne asiakkaamme, jotka vastaavat vaativimmista yritystoiminnoista", Mangione toteaa. Tietoa Unisysistä Unisys on maailmanlaajuinen sähköisen liiketoiminnan palveluja ja ratkaisuja tarjoava yritys. Henkilöstömme tietotaitoon kuuluu ammattitaitoisen ulkoistamisen, järjestelmäintegroinnin, infrastruktuurin, palvelinteknologian ja konsultoinnin lisäksi määrätietoinen asenne ja toimintatapa. Tämän ansiosta autamme asiakkaitamme yli 100 maassa saavuttamaan nopeasti ja tehokkaasti kilpailuetua. Lisää tietoa yrityksestämme löydät osoitteesta www.unisys.com Yhteystiedot Tanja Martikainen, Oy Unisys Ab, 09 - 45281 tanja.martikainen@fi.unisys.com ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/06/30/20030630BIT00490/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/06/30/20030630BIT00490/wkr0002.pdf