Inka Noramaa nimitetty United Bankers Oyj:n kehitysjohtajaksi

LEHDISTÖTIEDOTE 1.10.2018 kello 10:00

Inka Noramaa nimitetty United Bankers Oyj:n kehitysjohtajaksi

United Bankers Oyj:n johtoryhmän jäsen Inka Noramaa on nimitetty yhtiön kehitysjohtajaksi. Noramaa on toiminut United Bankersilla erilaisissa varainhoidon ja myynnin tehtävissä vuodesta 2000 alkaen ja viimeksi yhtiön yksityisasiakkaiden varainhoidosta vastaavana johtajana. Noramaa on lisäksi viime vuosina vastannut yhtiön digitaalisten palveluiden kehittämisestä sekä konsernin viestinnästä ja markkinoinnista. Noramaa nimitettiin johtoryhmän jäseneksi vuoden 2018 alussa. Nimitys kehitysjohtajaksi astuu voimaan 1.10.2018.

"Inkalla on pitkä ja monipuolinen työhistoria United Bankers-konsernissa. Nimitys korostaa haluamme keskittää resursseja liiketoimintamme kehittämiseen, sillä pidämme palveluidemme ja asiakaskokemuksen jatkuvaa parantamista äärimmäisen tärkeänä. Olemme panostaneet viime vuosina merkittävästi muun muassa digitaalisen palvelukanavan rakentamiseen ja tavoitteenamme on jatkossakin kehittää verkkopalvelu OmaUB:hen lisää asiakaskuntaamme hyödyttäviä ominaisuuksia", sanoo United Bankersin toimitusjohtaja Patrick Anderson.

"Asiakaskokemuksen parantaminen erityisesti digitaalisissa kanavissa kiinnostaa minua valtavasti, sillä tehtäväni UB:lla ovat aina liittyneet vahvasti asiakkaiden parissa työskentelyyn. Vaikka verkkopalveluiden ja järjestelmäkehityksen avulla voidaan lisätä liiketoiminnan tehokkuutta ja skaalautuvuutta, tulee kehityksen ensisijaisena tavoitteena mielestäni aina olla asiakkaan palvelukokemuksen parantaminen. Optimitilanteessa asiakas kohdataan yksilönä myös digitaalisissa kanavissa", kertoo United Bankersin kehitysjohtajaksi nimitetty Inka Noramaa.

United Bankers Oyj on suomalainen, vuonna 1986 perustettu sijoitusalan konserni. Yhtiön liiketoiminta-alueisiin kuuluvat varainhoito, arvopaperinvälitys, pääomamarkkinapalvelut ja rahastojen hallinnointi. Varainhoidossa yhtiö on erikoistunut reaaliomaisuussijoittamiseen. United Bankers on pääasiassa avainhenkilöidensä omistama ja konsernin palveluksessa työskentelee 138 työntekijää sekä 32 asiamiestä (6/2018). United Bankersin liikevaihto vuonna 2017 oli 25,0 miljoonaa euroa ja liikevoitto 3,6 miljoonaa euroa. Konsernin hallinnoitavat varat ovat noin 2,9 miljardia euroa (6/2018). Yhtiö on ollut listattuna First North Finland -markkinapaikalla marraskuusta 2014 lähtien. Finanssivalvonta valvoo Yhtiön toimintaa. Tutustu tarkemmin United Bankers Oyj:hin osoitteessa unitedbankers.fi.