UB Omaisuudenhoito Oy avaa toimiston Turkuun

LEHDISTÖTIEDOTE 18.6.2015 kello 9:00
UB OMAISUUDENHOITO OY AVAA TOIMISTON TURKUUN

United Bankers Oyj:n ("Yhtiö") tytäryhtiö UB Omaisuudenhoito Oy on päättänyt avata toimiston Turkuun. Toimiston avaaminen on suunnitteilla vuoden 2015 jälkimmäisellä puoliskolla. Turun toimiston johtajaksi on nimitetty Vesa Barck, jolla on lähes 20 vuoden kokemus finanssitoimialasta eri pankkien palveluksessa. Viimeksi hän on toiminut Aktia Private Bankissa sijoitusjohtajana. Toimiston avaamisella ei arvioida olevan merkittävää vaikutusta Yhtiön liikevaihtoon tai liikevoittoon vuonna 2015.

UNITED BANKERS OYJ

Jani Lehti, toimitusjohtaja, UB Omaisuudenhoito Oy
Sähköposti: jani.lehti@unitedbankers.fi
Puhelin: 0400 940 037, 09 25 380 322

United Bankers Oyj on vuonna 1986 perustettu, sijoituspalveluihin ja investointipankkitoimintaan erikoistuneen konsernin emoyhtiö. Yhtiö on pääasiassa avainhenkilöidensä omistama ja konsernin palveluksessa työskentelee 85 henkilöä (12/2014). Yhtiön liikevaihto vuonna 2014 oli 20,4 miljoonaa euroa ja liikevoitto 3,9 miljoonaa euroa. Konsernin hallinnoitavat varat ovat noin 1,4 miljardia euroa (12/2014). United Bankers Oyj:n osakkeet on noteerattu NASDAQ OMX Helsinki Oy:n ylläpitämällä First North Finland -markkinapaikalla. Tutustu tarkemmin United Bankers Oyj:hin osoitteessa www.unitedbankers.fi.