United Bankers Oyj julkaisee puolivuosikatsauksen 24.8.2017

YHTIÖTIEDOTE 15.8.2017 kello 14:00

United Bankers Oyj julkaisee puolivuosikatsauksen 24.8.2017

United Bankers Oyj julkaisee tammi-kesäkuun puolivuosikatsauksen torstaina 24.8.2017 noin klo 9.00. Katsaus on julkistuksen jälkeen luettavissa yhtiön verkkosivuilla www.unitedbankers.fi.

Tiedotustilaisuus analyytikoille ja medialle järjestetään klo 11.30 United Bankersin tiloissa osoitteessa Aleksanterinkatu 21 A, 3. kerros, Helsinki. Puolivuosikatsauksen esittelee toimitusjohtaja Patrick Anderson. Tilaisuudessa tarjotaan kevyt lounas. Ilmoittautuminen tiistaihin 22.8. mennessä sähköpostitse ir@unitedbankers.fi.

United Bankers Oyj on suomalainen, vuonna 1986 perustettu sijoitusalan konserni. Yhtiön liiketoiminta-alueisiin kuuluvat varainhoito, arvopaperinvälitys, investointipankkitoiminta ja rahastojen hallinnointi. Varainhoidossa yhtiö on erikoistunut reaaliomaisuussijoittamiseen. Yhtiön liikevaihto vuonna 2016 oli 20,1 miljoonaa euroa ja liikevoitto 1,5 miljoonaa euroa. Konsernin hallinnoitavat varat ovat 2,0 miljardia euroa (12/2016). United Bankers on pääasiassa avainhenkilöidensä omistama ja konsernin palveluksessa työskentelee 102 henkilöä (12/2016). Yhtiö on ollut listattuna First North Finland -markkinapaikalla marraskuusta 2014 lähtien. Tutustu tarkemmin United Bankers Oyj:hin osoitteessa www.unitedbankers.fi.