United Bankers Oyj julkaisee vuoden 2019 tuloksen 2.3.2020

LEHDISTÖTIEDOTE 24.2.2020 kello 9:00

United Bankers Oyj julkaisee vuoden 2019 tuloksen 2.3.2020

United Bankers Oyj julkaisee 31.12.2019 päättyneen tilikauden tuloksensa maanantaina 2.3.2020 noin klo 9.00 osoitteessa www.unitedbankers.fi. Tiedotustilaisuus analyytikoille ja tiedotusvälineille järjestetään maanantaina 2.3. klo 11.30 United Bankersin tiloissa osoitteessa Aleksanterinkatu 21 A, 4. kerros, Helsinki. Tuloksen esittelee toimitusjohtaja Patrick Anderson.

Tilaisuudessa tarjotaan kevyt lounas. Pyydämme ilmoittautumaan torstaihin 27.2. mennessä osoitteeseen ir@unitedbankers.fi.

Katariina Kataja, viestintäpäällikkö, United Bankers Oyj
Sähköposti: katariina.kataja@unitedbankers.fi
Puhelin: 040 527 14 27, 09 25 380 348

United Bankers Oyj on suomalainen, vuonna 1986 perustettu varainhoidon ja sijoitusmarkkinoiden asiantuntija. United Bankers -konsernin liiketoiminta-alueisiin kuuluvat varainhoito ja pääomamarkkinapalvelut. Varainhoidossa konserni on erikoistunut reaaliomaisuussijoittamiseen. United Bankers Oyj on pääasiassa avainhenkilöidensä omistama, ja konsernin palveluksessa työskentelee 139 työntekijää (FTE) sekä 32 asiamiestä (6/2019). United Bankers -konsernin liikevaihto vuonna 2018 oli 29,7 miljoonaa euroa ja käyttökate 7,1 miljoonaa euroa (IFRS). Konsernin hallinnoitavat varat ovat noin 3,2 miljardia euroa (6/2019). United Bankers Oyj on ollut listattuna First North Growth Market Finland -markkinapaikalla marraskuusta 2014 lähtien. Finanssivalvonta valvoo konsernin yhtiöiden toimintaa. Tutustu tarkemmin United Bankers -konserniin osoitteessa www.unitedbankers.fi.