United Bankersin tulosjulkistukset vuonna 2019

YHTIÖTIEDOTE 1.10.2018 kello 13:00

United Bankersin tulosjulkistukset vuonna 2019

United Bankers julkaisee vuoden 2018 tilinpäätöstiedotteen 15.2.2019. Vuoden 2018 vuosikertomus julkaistaan maaliskuussa 2019 viikolla 10.

Varsinainen yhtiökokous pidetään keskiviikkona 20.3.2019 klo 13.00 Helsingissä. Osakkeenomistajan vaatimus saada asia yhtiökokouksen asialistalle on toimitettava kirjallisesti United Bankersin hallitukselle viimeistään keskiviikkona 30.1.2019. Vaatimuksen voi toimittaa sähköpostitse osoitteeseen legal@unitedbankers.fi tai osoitteeseen United Bankers Oyj / lakiasiat, Aleksanterinkatu 21 A, 00100 Helsinki.

Vuonna 2019 United Bankers julkaisee tilinpäätöstiedotteen lisäksi myös puolivuosikatsauksen kaudelta 1.1.-30.6.2019 arviolta 22.8.2019.

Tiedotteet julkaistaan suomeksi. Tulostiedotteet ovat julkaisemisen jälkeen luettavissa myös yhtiön internet-sivulla osoitteessa www.unitedbankers.fi.

Yhtiön hyväksyttynä neuvonantajana toimii Merasco Oy, puhelin: 09 6129 670.

United Bankers Oyj on suomalainen, vuonna 1986 perustettu sijoitusalan konserni. Yhtiön liiketoiminta-alueisiin kuuluvat varainhoito, arvopaperinvälitys, pääomamarkkinapalvelut ja rahastojen hallinnointi. Varainhoidossa yhtiö on erikoistunut reaaliomaisuussijoittamiseen. United Bankers on pääasiassa avainhenkilöidensä omistama ja konsernin palveluksessa työskentelee 138 työntekijää sekä 32 asiamiestä (6/2018). United Bankersin liikevaihto vuonna 2017 oli 25,0 miljoonaa euroa ja liikevoitto 3,6 miljoonaa euroa. Konsernin hallinnoitavat varat ovat noin 2,9 miljardia euroa (6/2018). Yhtiö on ollut listattuna First North Finland -markkinapaikalla marraskuusta 2014 lähtien. Finanssivalvonta valvoo Yhtiön toimintaa. Tutustu tarkemmin United Bankers Oyj:hin osoitteessa unitedbankers.fi.