UpCloud nimittää Steve Midgleyn hallituksen puheenjohtajaksi

Report this content

[Helsinki, 18.11.2021] Euroopan johtava korkean suorituskyvyn pilvipalveluiden tarjoaja UpCloud on nimittänyt uudeksi hallituksen puheenjohtajaksi Steve Midgleyn.

UpCloudin uusi hallituksen puheenjohtaja Steve Midgley tuo mukanaan vahvaa pilvi-infrastruktuuriosaamista. Midgleyn nimittäminen on osa yrityksen vahvaa kasvustrategiaa ja jatkumoa vuonna 2020 saadulle 18 miljoonan euron investoinnille.

"Tavoitteenamme oli tuoda hallitukseen vahva toimialaosaaja, joka on rakentanut ja skaalannut yrityksiä alallamme aiemminkin. Steven kokemus, ja erityisesti hänen tausta AWS:stä, on loistava lisä tiimiimme, kun kehitämme UpCloudia entistä enemmän auttamaan digitaalisia ratkaisuja tarjoavia asiakasyrityksiämme, jotka tarvitsevat luotettavaa ja suorituskykyistä pilvi-infrastruktuuria", UpCloudin toimitusjohtaja Antti Vilpponen sanoo.

"Pienet ja keskisuuret yritykset eivät useinkaan saa sopivaa palvelua suurilta pilvipalvelutarjoajilta. UpCloud pystyy kilpailemaan suurten toimijoiden kanssa hinnalla ja ketteryydellä, mutta pysyy kuitenkin pohjimmiltaan uskollisena käyttäjilleen. UpCloud auttaa asiakkaitaan menestymään maailmanlaajuisesti ja mikä tärkeintä, ei koskaan kilpaile heidän kanssaan", kertoo Steve Midgley motivaatiostaan ​​liittyä UpCloudiin.

UpCloud kasvattaa asiakasymmärrystä auttaakseen asiakkaitaan menestymään

Midgley on erikoistunut lanseeraamaan erilaisia pilvi- ja SaaS-yrityksiä markkinoille viimeisen vuosikymmenen aikana. Hänen taustansa auttaa myös UpCloudia syventämään asiakasymmärrystä. Hallituksen puheenjohtajana Midgley haluaakin keskittyä asiakkaiden tarpeiden priorisoimiseen ja tuoda niitä mukaan UpCloudin etenemissuunnitelmaan.

"UpCloudilla on jo vahva positio pk-asiakkaiden keskuudessa, erityisesti Euroopassa. Rakennamme siis tämän olemassa olevan menestyksen päälle ja kehitämme sen lisäksi digitaalisia palveluitamme tulevaisuudessa entistä tehokkaammin. Haluaisin nähdä UpCloudin laajentavan tarjoaamansa korkean lisäarvon palveluihin, kuten tietokantapalveluihin tai analytiikkaan", Midgley sanoo.

Steve Midgleyllä on pitkä ura teknologiayritysten rakentamisessa ja skaalaamisessa maailmanlaajuisesti. Hän toimi AWS:n Euroopan operaatioiden toimitusjohtajana ja pilviliiketoiminnan käynnistäjänä alueella, 14 vuotta Ciscon palveluksessa sekä rakensi EQT:n kanssa avainasiakasyrityksen heidän portfolioonsa. Lisäksi Midgley on toiminut erilaisissa neuvonantajatehtävissä yrityksissä kuten CVC Capital Partners ja Bain Capital.

Antti Vilpponen
Toimitusjohtaja UpCloud
antti.vilpponen@upcloud.com

UpCloud on suomalainen pilvipalveluntarjoaja, joka tarjoaa vaivatonta ja suorituskykyistä pilvi-infrastruktuuria pk-yrityksille globaalisti. Vuonna 2012 perustetun UpCloudin pääkonttori sijaitsee Helsingissä ja yrityksellä on 12 saatavuusaluetta maailmalla: Amsterdam, Chicago, Frankfurt, Helsinki, New York, Lontoo, Madrid, San Jose, Singapore, Sydney ja Varsova. UpCloud auttaa asiakkaitaan menestymään omassa digitaalisessa liiketoiminnassaan tarjoamalla skaalautuvan ja luotettavan pilvialustan, jolla on 100 % palvelutasolupaus. Yritys huolehtii myös 24 h päivystyksellä, että asiakkaan infrastruktuuri toimii moitteettomasti kaikissa tilanteissa.

Avainsanat:

Lainaukset

Tavoitteenamme oli tuoda hallitukseen vahva toimialaosaaja, joka on rakentanut ja skaalannut yrityksiä alallamme aiemminkin. Steven kokemus, ja erityisesti hänen tausta AWS:stä, on loistava lisä tiimiimme, kun kehitämme UpCloudia entistä enemmän auttamaan digitaalisia ratkaisuja tarjoavia asiakasyrityksiämme, jotka tarvitsevat luotettavaa ja suorituskykyistä pilvi-infrastruktuuria.
UpCloudin toimitusjohtaja Antti Vilpponen
Pienet ja keskisuuret yritykset eivät useinkaan saa sopivaa palvelua suurilta pilvipalvelutarjoajilta. UpCloud pystyy kilpailemaan suurten toimijoiden kanssa hinnalla ja ketteryydellä, mutta pysyy kuitenkin pohjimmiltaan uskollisena käyttäjilleen. UpCloud auttaa asiakkaitaan menestymään maailmanlaajuisesti ja mikä tärkeintä, ei koskaan kilpaile heidän kanssaan.
UpCloudin hallituksen puheenjohtaja Steve Midgley
UpCloudilla on jo vahva positio pk-asiakkaiden keskuudessa, erityisesti Euroopassa. Rakennamme siis tämän olemassa olevan menestyksen päälle ja kehitämme sen lisäksi digitaalisia palveluitamme tulevaisuudessa entistä tehokkaammin. Haluaisin nähdä UpCloudin laajentavan tarjoaamansa korkean lisäarvon palveluihin, kuten tietokantapalveluihin tai analytiikkaan.
UpCloudin hallituksen puheenjohtaja Steve Midgley