Uusi kuviointi helpottaa aidon WISA®-Trans-vanerin tunnistamista

(UPM Plywood, Lahti, 20.06.2023 klo 13.00) – WISA-Trans on ollut kuljetusvälinevalmistajien suosikkilattiamateriaali lujuutensa ja kulutusta kestävän pinnoitteensa ansiosta. Kaikkien samannäköisten vanerilevyjen suorituskyky ei kuitenkaan ole sama. WISA-Trans Mk2:ssa on uusi erottuva pintakuvio, jonka ansiosta aito lattiavaneri on helppo erottaa.

UPM Plywood on uudistanut WISA-Transin pintakuvion niin, että aito WISA-vaneri on helppo tunnistaa. Jotta tuote erottuisi jäljitelmistä, uusi pintakuvio on mallisuojattu. Tuotteen suorituskyky säilyy samalla korkealla tasolla, johon asiakkaat ovat oppineet luottamaan.

Uusi pintakuvio takaa laadun. Uuden kuvion nähdessään asiakas voi olla varma, että kyseessä on aito UPM:n valmistama tuote. Tämä tarkoittaa, että tuote toimii asiakkaan odotusten mukaisesti.

”Uudistettu kuvio antaa tuotteelle modernin ilmeen ja se on tae, että levyt on valmistettu lujasta koivuvanerista, joka täyttää käyttökohteelle määritellyt lujuus- ja kestävyysvaatimukset”, sanoo tuoteuudistuksesta vastaava Juha Patovirta. "Samanaikaisesti olemme kasvattaneet tuotantokapasiteettia turvataksemme WISA-Trans-tuotteiden jatkuvan saatavuuden."

Uusi ulkoasu, sama suorituskyky
WISA-Trans on kitkapintainen vanerilevy, joka sopii vaativaan kuljetusväline- ja rakennuskäyttöön. Levy on valmistettu toisiinsa liimatuista koivuviilukerroksista. Tuote on suunniteltu perävaunujen, kuorma-autojen ja tavaravaunujen lattioiksi sekä vaativaan rakennuskäyttöön, kuten varastojen lattioiksi ja lastauslaitureiksi. Uusi, uniikki pinta kestää kulutusta erityisen hyvin ja pidentää näin lattioiden käyttöikää.

Lisätietoja:
Juha Patovirta, Senior Manager, Business Development, UPM Plywood, puh. 02041 56226

ma-pe klo 9–16

UPM Plywood tarjoaa korkealaatuisia WISA®-vanereita ja -viiluja rakentamiseen, ajoneuvojen lattioihin, LNG-laivoihin, parkettiteollisuuteen sekä muihin teollisiin käyttökohteisiin. UPM:n vaneriliiketoiminnan liikevaihto oli 539 miljoonaa euroa vuonna 2022 ja sen palveluksessa on noin 1800 henkilöä. – www.wisaplywood.fi

Seuraa UPM Plywoodia: Twitter | YouTube | Instagram | Facebook

Tarjoamme uusiutuvia ja vastuullisia ratkaisuja ja innovoimme tulevaisuuden vaihtoehtoja fossiilisen talouden ratkaisuihin kuudella liiketoiminta-alueella: UPM Fibres, UPM Energy, UPM Raflatac, UPM Specialty Papers, UPM Communication Papers ja UPM Plywood. Alamme johtavana toimijana ja vastuullisuuden edelläkävijänä olemme allekirjoittaneet YK:n 1,5 asteen ilmastositoumuksen. Ilmastonmuutosta hillitsevät tavoitteemme ja toimenpiteemme perustuvat tieteelliseen tutkimukseen. Yhtiössämme työskentelee noin 17 200 henkilöä ja vuosittainen liikevaihtomme on noin 11,7 miljardia euroa. UPM:n osakkeet on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä. UPM Biofore – Beyond fossils. www.upm.fi

Seuraa UPM:ää Twitter | LinkedIn | Facebook | YouTube | Instagram | #UPM #biofore #beyondfossils