Pretax kasvaa kotimaassa - Kirjanpito Räsänen liittyy Pretaxiin

Report this content

Pohjoismaiden johtava talous- ja palkkahallinnon palveluyritys Pretax Yhtiöt ja talous- ja palkkahallinnon palveluita tarjoava Kirjanpito Räsänen Oy ovat sopineet Kirjanpito Räsäsen liittymisestä Pretaxiin. Kirjanpito Räsäsen toimitusjohtaja Erkki Räsänen ja 9 ammattilaista jatkavat Pretaxin palveluksessa.

Kirjanpito Räsänen palvelee yrityksiä Itä-Suomessa ja heidän toimipisteensä sijaitsevat Outokummussa ja Joensuussa. He liittyvät nyt osaksi Pretax Yhtiöitä ja Erkki Räsänen jatkaa yksikön johdossa.”Osana Pretaxia pystymme tarjoamaan asiakkaillemme suuremman palvelukokonaisuuden sekä tarvittaessa hyödyntämään lähes 1.400 talouden ammattilaisen osaamista. Etenkin sähköisen taloushallinnon palveluiden osalta palvelumme ja osaamisemme kasvaavat ja pystymme palvelemaan asiakkaitamme paremmin”, perustelee Räsänen päätöstään liittyä Pretaxiin.

”Olemme hyvin ilahtuneita saadessamme Kirjanpito Räsäsen vahvistamaan toimintaamme Pohjois-Karjalassa. Heillä ovat toimineet alueella jo vuodesta 1975 ja heillä on vankka markkina-asema”, kertoo Ari Kelloniemi, Pretax Tilipalvelun toimitusjohtaja.

Lisätietoja:
Ari Kelloniemi