Pretax kasvaa Pohjois-Suomessa - Control Yrityspalvelut liittyy Pretaxiin

Report this content

Pohjoismaiden johtava talous- ja palkkahallinnon palveluyritys Pretax Yhtiöt ja taloushallinnon ja juridisia palveluita tarjoava Control Oy Yrityspalvelut ovat sopineet Control Yrityspalveluiden liittymisestä Pretaxiin. Control Yrityspalveluiden toimitusjohtaja Markus Lohi ja 10 työntekijää jatkavat Pretaxin palveluksessa.

Control Yrityspalvelut palvelee pk-yrityksiä ja julkisyhteisöjä Pohjois-Suomessa ja heidän toimipisteensä sijaitsevat Rovaniemellä ja Keminmaassa. He liittyvät nyt osaksi Pretaxin Pohjois-Suomen alueorganisaatiota. Markus Lohi jatkaa yksikön johdossa. Lisäksi Lohen vastuulla on Pretaxin neuvontapalveluiden kehittäminen. ”Sähköistämisen tuoma toimialan murros suosii suurempia kokonaisuuksia. Pretax on alan edelläkävijä ja markkinajohtaja. Osana heitä pystymme toimimaan kilpailukykyisemmin ja palvelemaan asiakkaitamme paremmin”, perustelee Lohi liittymistä.

”Olemme hyvin tyytyväisiä Control Yrityspalveluiden liittymisestä joukkoomme. He ovat yksi merkittävimmistä alan toimijoista Pohjois-Suomessa ja vahvistavat näin olennaisesti toimintaamme alueella”, kertoo Ari Kelloniemi, Pretax Tilipalvelun toimitusjohtaja.

Pretax panostaa voimakkaasti Pohjois-Suomeen. Elokuussa yritys käynnisti Pretax Talousosasto –palveluyksikön Rovaniemellä. Alueorganisaation johtoon kutsuttiin 3.9. Esko Määttä Nordeasta.

Lisätietoja:
Ari Kelloniemi