China Telecom Global toimittaa verkkopalvelut Urokselle Kiinassa ja Hong Kongissa

• CTG toimittaa 4G-mobiilipalvelut Uroksen käyttäjille molemmilla markkinoilla
  • Yhteistyö kattaa mobiilipalveluiden tarjonnan myös GSMA-yhteensopivan eSIM-teknologian avulla

China Telecom Global Limited (CTG) ja UROS - Uni-fi Roaming Solutions ilmoittivat tänään yhteistyöstä, joka mahdollistaa matkailijoille nopean internet-yhteyden Kiinassa ja Hong Kongissa kiinteään ja edulliseen päivähintaan kalliiden roaming-palveluiden sijaan.

CTG toimittaa Uroksen käyttäjille kattavat ja laadukkaat 4G-mobiilipalvelut sekä Kiinan että Hong Kongin markkinoilla. Yhteistyö mahdollistaa palveluiden tarjonnan perinteisten SIM-korttien lisäksi etäohjelmoitavalla eSIM-teknologiaratkaisulla. Teknologia noudattaa viimeisimpiä maailmanlaajuisen mobiililaitevalmistajien ja mobiiliverkko-operaattoreiden yhdistyksen GSMA:n määrittelemiä SIM-kortin etäohjelmointia koskevia standardeja ja ohjeistuksia.

CTG:n toimitusjohtajan Deng Xiao Fengin mukaan ”CTG on tyytyväinen voidessaan tarjoata verkkopalveluja Urokselle Hong Kongissa ja Kiinassa. CTG sitoutuu toimittamaan korkean tason mobiilipalveluja sekä kuluttajille että yrityksille CTExcel tuotemerkkinsä kautta molemmilla markkina-alueilla laadusta tai luotettavuudesta tinkimättä. Osana innovaatiokeskeisyyttä, CTG ja UROS mahdollistavat yhdessä eSIM teknologian käytön edistyksellisissä laitteissa vastatakseen kasvavaan kysyntään IoT markkinoilla.”

Uroksen hallituksen puheenjohtaja Jyrki Hallikainen sanoo: ”UROS on iloinen voidessaan julkistaa yhteistyön CTG:n kanssa. Uskomme, että yhdistämällä standardisoidun eSIM-teknologian ja Uroksen IoT-alustan tarjoamme edistyksellisimmän ja luotettavimman ratkaisun sekä yritys- että mobiilioperaattoriasiakkaillemme. CTG:n eSIM-kattavuus tulee olemaan saatavilla älypuhelimille ja Goodpeed mokkuloille sekä tulevaisuudessa myös IoT-laitteille maailmanlaajuisesti.”

Lisätiedot UROS Group:
info@uros.com

Lisätiedot China Telecom Global:
PR@chinatelecomglobal.com

UROS
UROS – Uni-fi Roaming Solutions
tarjoaa globaaleja verkkovierailu- ja IoT-ratkaisuja mobiilioperaattoreille, yrityksille ja kuluttajille. Uroksen palvelut – älypuhelimet, sovellukset ja Goodspeed 4G mobiililaajakaista – ehkäisevät yllättävien roaming-laskujen syntymisen. Ratkaisu perustuu ainutlaatuiseen M2M-alustaan ja eSIM-ekosysteemiin, joiden avulla UROS pystyy tarjoamaan edullisia datapalveluita maailmanlaajuisesti. UROS nimettiin hiljattain Suomen nopeimmin kasvavien yritysten joukkoon, sekä yhdeksi maailman lupaavimmista telekommunikaatiopalveluiden tarjoajista. Lisää yrityksestä osoitteessa uros.com.

China Telecom Global Limited
China Telecom Global Limited (CTG) on China Telecom Corporation Limitedin kokonaan omistama tytäryhtio. Vuonna 2012 perustetun CTG:n päätoimisto sijaitsee Hong Kongissa, josta käsin sen tarjoamat palvelut yhdistävät Aasian ja Tyynenmeren alueen muuhun maailmaan. Hyödyntäen suoria maakaapeliyhteyksiä yli kymmeneen naapurimaahan ja -alueeseen CTG tarjoaa ensiluokkaisia palveluja ja verkkoresursseja globaalisti. CTG tarjoaa asiakaskohtaisesti räätälöityja ja kustannustehokkaita integroituja kommunikaatioratkaisuja sekä monipuolisia telekommunikaatiopalveluja kansainvälisille operaattoreille, monikansallisille yrityksille sekä ulkomailla oleville kiinalaisille kuluttajille. Lisää yrityksestä osoitteessa www.chinatelecomglobal.com.

Jyrki Hallikainen, Hallituksen puheenjohtaja, UROS