China Unicom tarjoaa verkkonsa Goodspeedin käyttäjille Kiinassa

Roaming maksuton Internetyhteys on nyt myös Kiinaan suuntavien matkailijoiden saatavilla kun Uros Oy laajentaa Goodspeed Internetpalvelunsa peittoaluetta Aasiaan yhdessä China Unicomin kanssa.

19. heinäkuuta 2013 – Hong Kong – Uros Oy julkisti tänään yhteistyösopimuksen, joka mahdollistaa kansainvälisten matkailijoiden nauttia nopeasta langattomasta nettiyhteydestä Kiinassa kiinteään edulliseen päivähintaan ilman pelkoa kalliista roamingmaksuista. Kiina on Aasian maista ensimmäinen, jossa Goodspeed Internetpalvelu on käytettävissä. Palvelu on nyt saatavissa yhteensä 26 maassa, mukaan lukien Venäjällä.

Tommi Uhari, Uros Oy:n toimitusjohtaja: "Kiina on maailman kolmanneksi suosituin matkustuskohde, jossa vierailee noin 60 miljoonaa ulkomaista matkailijaa vuosittain. Se on hieno lisä Goodspeedin aikaisempaan kattavuuteen. China Unicom kumppanuus on jälleen yksi uusi konkreettinen askel kohti helppoa maailmanlaajuista nettiyhteyttä. Tavoitteemme on poistaa valtavien roaminglaskujen pelko, joka estää ihmisiä toteuttamasta itseään ja olemaan tuottava myös muualla kuin kotimaan nettiyhteyksien ulottuvilla.”

Goodspeed palvelu Kiinassa maksaa 5.90€ per käyttöpäivä ja sisältää 500 megatavun verran dataa. Palvelun mahdollistava Goodspeed matkamokkula on saatavissa Uroksen omasta verkkokaupasta hintaan alk. 269€. Palvelun kuukausimaksulla 9.90€ asiakas saa käyttöönsä automaattiset päivitykset, helppokäyttöisen tilin ja tiliotteet. Uros myös toimittaa laitteeseen tulevat SIM-kortit ja hallinnoi niitä käyttäjän puolesta.

China Unicom Jixi yhtiön toimitusjohtaja, Xinzhong Zhang, kommentoi yhteistyösopimusta: “China Unicom on Kiinan ainoa operaattori, joka käyttää WCDMA (UMTS) verkkoa. Vuoden 2012 lopussa China Unicom oli perustanut WCDMA HSPA+ verkkoja yli 330 kaupunkiin Kiinassa ja latausnopeuksia ollaan nyt päivittämässä 21 Mbps:sta 42 Mbps:iin. Toivotamme ulkomaiset matkailijat tervetulleiksi Kiinaan ja olemme tyytyväsiä että voimme tarjota korkealaatuisen 3G-palvelumme heidän käyttöönsä Goodspeedin kautta.”

Uros Oy on vallankumouksellisen Goodspeed Internetpalvelun toimittaja. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Oulussa ja yrityksen koko henkilökunta muodostuu kokeneista mobiilialan ammattilaisista. Markkinoille tulonsa, syksyn 2012 jälkeen Uros on nopeasti laajentanut palvelun kattavuutta Euroopassa, Venäjällä sekä Kiinassa ja suunnittelee maailmanlaajuisen palvelun rakentamista kaikille matkailijoille ympäri maailman. Lisää yrityksestä osoitteessa www.uros.com.