Entinen Angry Bird Tom Lindblad lentää Urokselle

• Entinen Rovion VP liittyy Uroksen tiimiin VP Global Sales and Marketing tittelillä
  • Lindbladilla on yli 18 vuoden kokemus mobiili-ja pelialalta

Uros, vallankumouksellisen roamingmaksuttoman internetpalvelun kehittäjä, on nimittänyt Tom Lindbladin kansainvälisen myyntinsä ja markkinointinsa johtoon. Lindblad liittyy Uroksen tiimiin peliyhtiö Roviolta ja hänen tehtävänään on kehittää Uroksen markkinointistrategiaa ja kasvattaa Goodspeedin myyntiä maailmanlaajuisesti.

Lindbladilla on yli 18 vuoden kokemus matkaviestinnän ja viihdeteollisuuden parista ja asiantuntemusta kansainvälisen markkinoinnin ja myynnin strategioiden koordinoinnista. Ennen siirtymistään Urokselle hän työskenteli Roviolla Vice President Global Retail and eCommerce tittelillä vastuullaan Angry Birdsin offline- ja online-myymälöiden strategia, kehittäminen ja globaali lanseeraus. Ennen Roviota Lindblad on toiminut myynnin johdossa Elisalla kuuden vuoden ajan sekä useissa ylimmän johdon tehtävissä Ericssonilla.

Tom Lindblad sanoo: "Uroksen Goodspeed on ratkaisu, joka taklaa yritysten ja kuluttajien kokemat ongelmat kalliista verkkovierailumaksuista ulkomailla. Yhtiö on asemoitunut hyvin kehittyäkseen markkinajohtajaksi valitsemallaan markkinasegmentillä. Tehtävässäni pyrin kehittämään ja laajentamaan kansainvälistä jälleenmyyjä-, jakelija- ja vähittäismyyjäverkostoa sekä kasvattamaan Goodspeedin markkinapresenssiä yhdessä kokeneen globaalin myyntitiimini kanssa.”

Tommi Uhari, Uroksen toimitusjohtaja sanoo: "Tomilla on vaikuttava työhistoria ja nimitys osoittaa, että olemme sitoutuneet tavoittelemaan nopeaa kansainvälistä kasvua. Hänen taitonsa ja kokemuksensa ovat korvaamattomia maailmanlaajuisten asiakassuhteiden ja myynnin edistämisessä."

Goodspeed on kannettava tukiasema, joka mahdollistaa nopean, edullisen ja turvallisen mobiilin internetyhteyden kansainvälisille matkailijoille. Goodspeed palvelu toimii 28 maassa eri puolilla maailmaa tehden lopun kalliista ulkomaan datahinnoista ja jättilaskuista tarjoamalla globaalin datayhteyden ennakoitavaan, kiinteään päivähintaan.

Uros Oy on vallankumouksellisen Goodspeed Internetpalvelun toimittaja. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Oulussa ja yrityksen koko henkilökunta muodostuu kokeneista mobiilialan ammattilaisista. Markkinoille tulonsa, syksyn 2012 jälkeen Uros on nopeasti laajentanut palvelun kattavuutta Euroopassa, Venäjällä, Kiinassa sekä USA:ssa ja suunnittelee maailmanlaajuisen palvelun rakentamista kaikille matkailijoille ympäri maailman. Lisää yrityksestä osoitteessa www.uros.com.