• UROS Ltd/

Goodspeed globaali Wi-Fi valmis valloittamaan Länsi-Aasian maat, ensimmäisenä Israel

Talouden ja turismin kasvu Länsi-Aasiassa kasvattaa verkkovierailupalvelujen kysyntää alueella. Goodspeedin globaali Wi-Fi palvelu aloittaa peittoalueensa laajentamisen Länsi-Aasiaan lisäämällä ensimmäisenä Israelin mukaan palveluun.

Uros ilmoittaa aikovansa laajentaa Goodspeed mobiililaajakaistan kattavuuden Länsi-Aasiaan. Ensimmäiseksi mukaan palveluun otetaan Israel. Tämän uusimman lisäyksen myötä Goodspeed mobiili Wi-Fi on nyt käytettävissä 61 maassa ympäri maailmaa.

Länsi-Aasian alueen talous kasvaa merkittävällä vauhdilla ja monista alueen maista on tullut tärkeitä kansainvälisen liiketoiminnan solmukohtia. Alueella vierailee paljon kansainvälisiä matkailijoita sekä maiden välillä liikkuvia siirtotyöläisiä. World Tourism Organization UNWTO arvioi vuonna 2014 saapuneiden kansainvälisten matkailijoiden määrän kasvavan 4% edellisvuoteen verrattuna, mikä lisää verkkovierailupalveluiden kysyntää alueella.

Kansainvälisesti verrattuna roamingpalvelut ovat olleet Länsi-Aasiassa kuitenkin perinteisesti kalliita, jopa alueen sisällä matkaileville. Goodspeed ottaa haasteen vastaan ja pyrkii helpottamaan yhteydenpitoa ja työn tuottavuutta ulkomailla tarjoamalla edullisen ja läpinäkyvän ratkaisun matkaviestintätarpeisiin.

Israelissa Goodspeed mobiililaajakaistan käyttäjät saavat 5,90 euron päivämaksulla jopa 1GB dataa päivässä, mikä tekee palvelusta kustannustehokkaan vaihtoehdon erityisesti liikematkustajille jotka ovat riippuvaisia jatkuvasta datayhteydestä.

Täysin automatisoidun Goodspeed palvelun saa käyttöön kompaktilla Goodspeed tukiasemalla, johon mahtuu kerralla jopa yhdeksän SIM-korttia. Laitteen ja kohdemaan SIM-kortin voi tilata goodspeed.io sivustolta ennen matkaa. Käyttäjä voi halutessaan lisätä tukiasemaan myös oman paikallisen SIM-korttinsa. Goodspeed tukiasema luo oman yksityisen WLAN-yhteyden, jonka voi jakaa jopa viiden Wi-Fi -laitteen kesken ja jonka avulla datan käyttö ulkomailla sujuu aivan niin kuin kotona.

Goodspeed-palvelussa on valittavana kolme palvelutasoa oman netinkäyttötarpeen mukaan: Lite, Pro tai Business. Lisätietoja palvelutasoista ja kannettavasta Goodspeed WLAN tukiasemasta löytyy osoitteesta goodspeed.io.

Uros Oy on vallankumouksellisen Goodspeed Internetpalvelun toimittaja. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Oulussa ja yrityksen koko henkilökunta muodostuu kokeneista mobiilialan ammattilaisista. Markkinoille tulonsa, syksyn 2012 jälkeen Uros on nopeasti laajentanut palvelun kattavuutta Euroopassa, Venäjällä, Amerikoissa sekä Aasiassa ja aikoo jatkaa datankäytön helpottamista ulkomailla tuomalla palveluun mukaan yhä uusia maita. Lisää yrityksestä osoitteessa goodspeed.io.