Goodspeed kansainvälinen Wi-Fi tarjoaa edullista dataroamingia Baltiassa

• Goodspeed laajentaa peittoaluettaan Viroon, Latviaan ja Liettuaan
  • Jopa 1 Gt dataa päivässä vain 5,90€
  • Goodspeed tekee lopun korkeista datahinnoista ulkomailla

Kansainväliset matkailijat voivat nyt nauttia Goodspeedin edullisesta, nopeasta ja turvallisesta mobiilista nettiyhteydestä myös Virossa, Latviassa ja Liettuassa. Goodspeedin globaali Wi-Fi palvelu on tehnyt lopun korkeista verkkovierailumaksuista jo 64 maassa, kuten Kiinassa, Länsi-Euroopan maissa, Yhdysvalloissa, Etelä- ja Pohjois-Amerikassa, Kanadassa, Venäjällä ja suuressa joukossa Aasian kohteita.

Baltian alue on nousemassa nopeasti suosituksi bisneskohteeksi Viron, Latvian ja Liettuan sijoittuessa maailman 25 helpoimman liiketoimintamaan joukkoon*. Nämä Euroopan unionin jäsenmaat ovat tunnettuja kehittyneestä tieto- ja viestintäteknologian (ICT) infrastruktuuristaan ja Viroa kuvaillaan maailman verkottuneimmaksi maaksi.

Goodspeedin ennakoitavan ja läpinäkyvän hinnoittelun ansiosta Baltiaan suuntaavat liikematkailijat voivat nyt pysyä yhteydessä ja tuottavina ilman huolta suurista datalaskuista. Goodspeedin käyttäjät saavat Baltiassa 5,90 euron päivähintaan 1 Gt dataa päivässä, joka on enemmän kuin tarpeeksi keskimääräiselle 300 Mt päivässä kuluttavalle netinkäyttäjälle.

Täysin automatisoidun Goodspeed palvelun saa käyttöön ainutlaatuisella Goodspeed tukiasemalla, johon mahtuu kerralla jopa yhdeksän SIM-korttia. Laitteen ansiosta kiireisen kansainvälisen matkaajan ei tarvitse pelata SIM-korttien kanssa eri maihin saapuessaan. Laitteen ja kohdemaan SIM-kortin voi tilata goodspeed.io sivustolta ennen matkaa ja halutessaan käyttäjä voi lisätä tukiasemaan myös oman paikallisen SIM-korttinsa. Goodspeed tukiasema luo oman yksityisen WLAN-yhteyden, jonka voi jakaa jopa viiden Wi-Fi -laitteen kesken ja jonka avulla datan käyttö ulkomailla sujuu aivan niin kuin kotona.

Goodspeed-palvelussa on valittavana kolme palvelutasoa oman netinkäyttötarpeen mukaan: Lite, Pro tai Business. Lisätietoja palvelutasoista ja kannettavasta Goodspeed WLAN tukiasemasta löytyy osoitteesta goodspeed.io.

*World Banking Group, Doing Business rankings, Kesäkuu 2014

Uros Oy on vallankumouksellisen Goodspeed Internetpalvelun toimittaja. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Oulussa ja yrityksen koko henkilökunta muodostuu kokeneista mobiilialan ammattilaisista. Markkinoille tulonsa, syksyn 2012 jälkeen Uros on nopeasti laajentanut palvelun kattavuutta Euroopassa, Venäjällä, Amerikoissa sekä Aasiassa ja aikoo jatkaa datankäytön helpottamista ulkomailla tuomalla palveluun mukaan yhä uusia maita. Lisää yrityksestä osoitteessa goodspeed.io.