Goodspeed matkamokkula saatavilla nyt osamaksulla ilman alkuinvestointeja

• Uusi maksuvaihtoehto auttaa pk-yrityksiä ja muita paljon matkustavia ennustamaan ulkomaan datakustannuksia
  • Goodspeedin mobiili Wi-Fi-palvelu mahdollistaa nopean ja edullisen nettiyhteyden kansainvälisille matkailijoille
  • Jopa 1000 megatavua päivässä tarjoava kiinteähintainen nettiyhteys tekee lopun jättilaskuista

Datankäytön kustannukset, erityisesti EU:n ulkopuolella, voivat olla yksi suurimmista matkustamiseen liittyvistä kulueristä ulkomailla matkaaville yrityksille ja yksityishenkilöille. Goodspeedin mobiili Wi-Fi-palvelu on ollut karkottamassa näitä dataroamingtuskia vuoden 2012 markkinoille tulonsa jälkeen. Se tarjoaa nopean, edullisen ja turvallisen internetyhteyden ympäri maailman. Goodspeedin tarjoama jopa 1 gigatavun päivittäinen datamäärä on enemmän kuin tarpeeksi tuottavan työpäivän tekemiseksi ulkomailla ollessa.

Auttaakseen pienyrityksiä ja paljon matkustavia ennustamaaan ja hallitsemaan ulkomaan datakustannuksia, Uros tuo saataville uuden maksuvaihtoehdon Goodspeed tukiasemalle. Uusien Pro-palvelutason valitsevien asiakkaiden on nyt mahdollista ostaa kannettava Goodspeed tukiasema kahden vuoden osamaksusopimuksella ilman alkuinvestointeja. Laitteen ja Pro-palvelutason kuukausimaksu on yhteensä €19.90 kuukaudessa. Kuten aikaisemmin, Pro-tilin päivämaksut alkavat 5.90 eurosta ja tarjoavat pääsyn jopa 1 gigatavuun päivässä.

Tommi Uhari, Uroksen toimitusjohtaja sanoo: "Epäselvyydet ulkomaan datamaksujen ympärillä eivät ole ongelma pelkästään suuryrityksille, vaan erityisesti pienille yrityksille ja paljon matkustaville. Tarjoamme jo nyt kolme joustavaa palvelutasovaihtoehtoa, mutta ottamalla käyttöön uuden maksuvaihtoehdon Pro-tilin yhteyteen pyrimme auttamaan nimenomaan pk-yrityksiä ja yksityiskäyttäjiä liikematkakulujen ennakoinnissa. Tässä osamaksuvaihtoehdossa alkuvaiheen hankintakustannukset on minimoitu. Goodspeedin käyttäjät voivat nauttia helposta nettiyhteydestä paikasta riippumatta ja olla tuottavia myös ulkomailla ilman uhkaa jättilaskuista."

Goodspeed palvelu kattaa nyt 60 kohdemaata ympäri maailman, mukaan lukien keskeiset liikematkakohteet Euroopassa, Aasiassa, Yhdysvalloissa, Kiinassa, Intiassa ja Venäjällä. Uusia maita lisätään palveluun lähes kuukausittain. Täysin automatisoidun Goodspeed palvelun saa käyttöön kompaktilla Goodspeed tukiasemalla, johon mahtuu kerralla jopa yhdeksän SIM-korttia. Laitteen ja kohdemaan SIM-kortin voi tilata goodspeed.io sivustolta ennen matkaa. Käyttäjä voi halutessaan lisätä tukiasemaan myös oman paikallisen SIM-korttinsa. Goodspeed tukiasema luo oman yksityisen WLAN-yhteyden, jonka voi jakaa jopa viiden Wi-Fi -laitteen, kuten älypuhelimen, tabletin ja kannettavan tietokoneen, kesken.

Uros Oy on vallankumouksellisen Goodspeed Internetpalvelun toimittaja. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Oulussa ja yrityksen koko henkilökunta muodostuu kokeneista mobiilialan ammattilaisista. Markkinoille tulonsa, syksyn 2012 jälkeen Uros on nopeasti laajentanut palvelun kattavuutta Euroopassa, Venäjällä, Amerikoissa sekä Aasiassa ja aikoo jatkaa datankäytön helpottamista ulkomailla tuomalla palveluun mukaan yhä uusia maita. Lisää yrityksestä osoitteessa goodspeed.io.