Goodspeed mobiililaajakaistaan 12 uutta roamingmaksutonta maata

• Lisää kohdemaita Eurooppaan, Oseaniaan ja Afrikkaan hiljattain solmitun Vodafone sopimuksen pohjalta
  • Palvelu tarjoaa uusissa maissa 500 Mt dataa päivässä alkaen 5.90€

Uros kertoo lisänneensä 12 uutta kohdemaata kansainväliseen Goodspeed mobiililaajakaistapalveluunsa. Palvelu, joka tarjoaa kohtuuhintaista mobiilidataa ja auttaa yrityksiä selviytymään haasteista langattomien yhteyksien kanssa, kattaa nyt valtaosan maailmasta ja parantaa maakattavuuttaan erityisesti Afrikassa.

Ilmoitus on seurausta hiljattain Vodafonen kanssa solmitusta sopimuksesta, joka mahdollistaa Goodspeed mobiili Wi-Fi:n maakattavuuden huomattavan laajentamisen. Sopimuksen ensimmäinen vaihe tuo nyt Goodspeed palveluun seuraavat 12 uutta kohdemaata: Albania, Malta, Romania, Turkki, Kongon demokraattinen tasavalta, Ghana, Kenia, Lesotho, Mosambik, Etelä-Afrikka, Tansania sekä Uusi-Seelanti.

Uusissa Afrikan kohteissa sekä Uudessa-Seelannissa, Goodspeedin käyttäjät voivat käyttää jopa 500 megatavua dataa päivässä kiinteään 9.90 euron hintaan, ja uusissa Euroopan kohteissa 5.90 euron päivähintaan. Goodspeedin kiinteä ja edullinen hinnoittelu takaa ennustettavat mobiilidatakustannukset yrityksille, joiden liikkuvat työntekijät ovat riippuvaisia toimivista datayhteyksistä myös ulkomaan matkoillaan. Turvallinen ja henkilökohtainen Wi-Fi-yhteys pitää huolen myös siitä, ettei luottamuksellinen informaatio joudu vääriin käsiin, vaikka työntekijät ovatkin liikkeellä.

Uroksen toimitusjohtaja Tommi Uhari kommentoi maakattavuuden parannusta: "Goodspeedin tarjonnan vahvistaminen näin suurissa määrin on valtava edistysaskel pyrkimyksessämme ratkaista yhteydenpito-ongelmat ulkomailla. Erityisen innoissani olen siitä, että voimme nyt tarjota mobiililaajakaistapalveluamme suurissa osissa Afrikkaa, joka on nopeimmin kasvava mobiilimarkkina maailmassa, ja maanosa missä verkkovierailumaksut ovat olleet kirjavia."

Palvelun saa käyttöön kompaktilla Goodspeed mokkulalla, johon mahtuu kerralla jopa kymmenen SIM-korttia. Laitteen ja kohdemaan SIM-kortin voi tilata ennen matkaa goodspeed.io sivustolta tai Goodspeedin suoramyyntikanavista mukaan lukien yritysmyynti ja viralliset Goodspeed jälleenmyyjät.

Uros Oy on vallankumouksellisen Goodspeed Internetpalvelun tuottaja. Goodspeed-palvelu takaa edullisen ja turvallisen mobiilin internetyhteyden ulkomailla ilman huolta yllätyslaskuista. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Oulussa ja yrityksen koko henkilökunta muodostuu kokeneista mobiilialan ammattilaisista. Markkinoille tulonsa, syksyn 2012 jälkeen Uros on nopeasti laajentanut palvelun kattavuutta Euroopassa, Venäjällä, Amerikoissa, Afrikassa sekä Aasiassa ja jatkaa datankäytön vapauttamista ulkomailla tuomalla jatkuvasti uusia maita mukaan palveluun. Lisää yrityksestä osoitteessa uros.com, ja Goodspeed-palvelusta osoitteessa goodspeed.io.