Goodspeed tarjoaa edullisen datayhteyden Aasiassa ja Australiassa

• Edullinen data roamingpalvelu saatavilla nyt 11 uudessa kohteessa Aasiassa
  • Goodspeed-palvelu kattaa nyt 56 kohdetta, mukaan lukien USA, Kanada, Latinalainen Amerikka, Venäjä, Kiina ja Eurooppa
  • Goodspeedin kiinteähintainen palvelu tekee lopun korkeista datahinnoista ulkomailla

Uros ilmoittaa laajentaneensa edullisen Goodspeed internetpalvelunsa kattavuutta 11 uuteen Aasian kohteeseen. Uudet, palveluun mukaan tulleet alueet ovat Australia, Hong Kong, Indonesia, Japani, Macao, Malesia, Filippiinit, Singapore, Etelä-Korea, Taiwan sekä Thaimaa.

Goodspeed palvelu on nyt saatavilla 56 tärkeään liikematkakohteeseen ympäri maailman, mukaan lukien Yhdysvallat, Kanada, Latinalainen Amerikka, Venäjä, Kiina sekä Eurooppa.

Goodspeed palveluun lisätyt alueet ovat tärkeitä kohteita liikematkailijoille, kehittyvien Aasian maiden vastatessa 25,1%:sta maailman talouksien ostovoimasta**. Ostovoimaltaan merkittäviä maita ovat muun muassa Japani (4.), Etelä-Korea (12.), Indonesia (16.), Australia (17.), Thaimaa (24.) ja Malesia (29.). Tarjoamalla luotettavan ja kiinteähintaisen internetyhteyden näillä alueilla, Goodspeed helpottaa yhteydenpitoa ja mahdollistaa liikeasioiden hoitamisen ilman pelkoa suurista dataroaming laskuista.

Goodspeed tarjoaa Aasiaan matkaaville nettiyhteyden 500 MB:n päivittäisellä datamäärällä hintaan 9,90€. 500 MB vastaa noin 100 sähköpostia, 2 tunnin nettisurfailua, 20 minuutin videonkatselua ja 30 minuuttia Skype-puheluita yhteensä. Keskimäärin netinkäyttäjät kuluttavat päivittäin noin puolet tästä datamäärästä.

Goodspeed palvelun saa käyttöön langattomalla Goodspeed tukiasemalla, johon mahtuu kerralla jopa yhdeksän SIM-korttia. Kohdemaan SIM-kortin voi tilata suoraan www.getgoodspeed.com sivustolta ennen matkaa. Goodspeed tukiasema luo oman yksityisen WLAN-yhteyden, jonka voi jakaa jopa viiden Wi-Fi -laitteen, kuten älypuhelimen, tabletin ja kannettavan tietokoneen, kesken.

Uroksen toimitusjohtaja Tommi Uhari sanoo: “Goodspeedin globaali verkko kasvaa ennennäkemättömällä vauhdilla. Olemme jo aikaisemmin kattaneet tärkeimmät alueet Pohjoisella pallonpuoliskolla ja nyt olemme valmiit tarjoamaan edullisen ja nopean nettiyhteyden myös Eteläisen pallonpuoliskon keskeisissä liikematkakohteissa. Datahinnat etenkin Euroopan ulkopuolella ovat merkittävä huolenaihe kansainvälisten matkailijoiden keskuudessa. Tarjoamalla huomattavan määrän dataa kiinteään päivähintaan olemme tehneet datansiirrosta ulkomailla yksinkertaista ja läpinäkyvää niin yksittäisille matkaajille kuin yrityksillekin. He voivat nyt keskittyä olennaiseen matkoillaan.”

**Lähde: The Economist Pocket World of Figures 2014 Edition

Uros Oy on vallankumouksellisen Goodspeed Internetpalvelun toimittaja. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Oulussa ja yrityksen koko henkilökunta muodostuu kokeneista mobiilialan ammattilaisista. Markkinoille tulonsa, syksyn 2012 jälkeen Uros on nopeasti laajentanut palvelun kattavuutta Euroopassa, Venäjällä, Amerikoissa sekä Aasiassa ja aikoo jatkaa datankäytön helpottamista ulkomailla tuomalla palveluun mukaan yhä uusia maita. Lisää yrityksestä osoitteessa www.getgoodspeed.com.