Uros ja Vodafone sopimukseen Goodspeed mobiililaajakaistan laajentamisesta

• Uros ja Vodafone ovat päässeet sopimukseen kansainvälisen Goodspeed internetpalvelun kattavuuden laajentamisesta
  • Ensimmäisessä vaiheessa lanseerataan kaksitoista uutta kohdemaata, lisää kohteita seuraa myöhemmin

Uros, Goodspeed mobiililaajakaistan toimittaja, julkaisee tänään uuden yhteistyösopimuksen Vodafonen kanssa. Kumppanuus mahdollistaa kansainvälisen Goodspeed internetpalvelun merkittävän laajentamisen. Uros tulee käyttämään Vodafonen ja sen roamingpartnereiden verkkoja Goodspeed palvelun maakattavuuden kasvattamiseksi.

Heinäkuussa Goodspeed palveluun otetaan mukaan kaksitoista uutta kohdemaata. Euroopassa mukaan tulevat Albania, Malta, Romania ja Turkki. Uusia kohdemaita Afrikassa ovat Kongon demokraattinen tasavalta, Ghana, Kenia, Lesotho, Mosambik, Etelä-Afrikka ja Tansania. Samalla kertaa myös Uusi-Seelanti lisätään peittoalueeseen.

Ensimmäisessä vaiheessa sopimuksen soveltaminen kasvattaa edullisten Goodspeed kohteiden kokonaismäärän 77 maahan. Lisää kohdemaita otetaan mukaan sopimuksen toteuttamisen edetessä.

Uroksen toimitusjohtaja Tommi Uhari iloitsee uudesta askeleesta: "Vodafonen myötävaikuttaessa Goodspeedin kattavuuteen maailmanlaajuisesti, voimme olla varmoja että asiakkaamme voivat käyttää nettiä luottavaisin mielin missä tahansa. Tämä sopimus on valtava edistysaskel missiossamme roamingongelmien poistamiseksi."

Goodspeedin mobiili Wi-Fi auttaa yrityksiä voittamaan haasteet langattomien nettiyhteyksien kanssa. Palvelun saa käyttöön kompaktilla Goodspeed mokkulalla, johon mahtuu kerralla jopa kymmenen SIM-korttia. Laitteen ja kohdemaan SIM-kortin voi tilata ennen matkaa goodspeed.io sivustolta tai Goodspeedin suoramyyntikanavista mukaan lukien yritysmyynti ja viralliset Goodspeed jälleenmyyjät. Goodspeed mokkula luo oman yksityisen WLAN-yhteyden, jonka voi jakaa kaikkien Wi-Fi -laitteiden kesken ja jonka avulla datan käyttö ulkomailla sujuu aivan niin kuin kotona.

Uros Oy on vallankumouksellisen Goodspeed Internetpalvelun tuottaja. Goodspeed-palvelu takaa edullisen ja turvallisen mobiilin internetyhteyden ulkomailla ilman huolta yllätyslaskuista. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Oulussa ja yrityksen koko henkilökunta muodostuu kokeneista mobiilialan ammattilaisista. Markkinoille tulonsa, syksyn 2012 jälkeen Uros on nopeasti laajentanut palvelun kattavuutta Euroopassa, Venäjällä, Amerikoissa sekä Aasiassa ja jatkaa datankäytön vapauttamista ulkomailla tuomalla jatkuvasti uusia maita mukaan palveluun. Lisää yrityksestä osoitteessa uros.com, ja Goodspeed palvelsuta osoitteessa goodspeed.io.

Sopimus Vodafonen kanssa on valtava edistysaskel missiossamme roamingongelmien poistamiseksi.
Tommi Uhari, Toimitusjohtaja Uros