Uros laajentaa Goodspeed-palvelunsa USA:an ja uudistaa hinnoitteluaan

• Nopea ja edullinen ulkomaan nettipalvelu saatavissa nyt myös USA:ssa
  • Tarjoaa jopa 1000 MB dataa ulkomailla alle 6 eurolla päivässä
  • Uusi 3-portainen hinnoittelu tuo palvelun laajemman asiakaskunnan saataville

Hyvästi kalliit ulkomaan datakustannukset. Goodspeed tarjoaa internetyhteyden ulkomailla kiinteään päivähintaan. Uros ilmoitti tänään laajentaneensa edullisen Goodspeed nettipalvelunsa kattavuuden nyt myös USA:an. Goodspeedin käyttäjät saavat lähes rajattoman liikkuvan internetyhteyden ulkomailla alkaen 5,90€ per käyttöpäivä.

Goodspeed tarjoaa yritysten liikematkailijoille luotettavan internetyhteyden ennustettavaan päivähintaan. Goodspeed tukiasemaan on mahdollista yhdistää kerralla jopa viisi Wi-Fi laitetta älypuhelimesta, kannettavaan tietokoneeseen, joten liikkuvat työntekijät voivat olla vaivatta yhteydessä asiakkaiden ja yhteistyökumppaneiden kanssa myös ulkomailla ollessaan.

USA:n myötä Goodspeed-palvelua voi käyttää nyt jo 28:ssa maassa. Palvelu on ollut aiemmin saatavilla lähes koko Euroopassa, Venäjällä sekä Kiinassa ja uusia maita tulee mukaan joka kuukausi.

Tommi Uhari, toimitusjohtaja Uros kertoi: "Palvelumme ulottuu nyt myös Yhdysvaltoihin, mikä käytännössä tarkoittaa, että voimme nyt tarjota ratkaisun kalliisin verkkovierailuhintoihin lähes kaikkialla pohjoisella palonpuoliskolla. Goodspeedin käyttäjät voivat olla varmoja, että he pysyvät ajantasalla ja tavoitettavissa myös matkustaessaan kun käytössä on lähes rajattomasti dataa alhaiseen, kiinteään ja ennustettavaan hintaan."

Samaan aikaan merkittävän kattavuuslaajennuksen kanssa Uros julkisti myös uudet hinnoittelupakettinsa, jotka tuovat palvelun laajemman asiakaskunnan ulottuville. Uusi 3-portainen hinnoittelumalli Lite, Pro ja Business palvelukokonaisuuksilla tulee saataville lokakuun 2013 aikana. Kuukausimaksuton Lite -paketti pre-paid päiväpasseilla sopii satunnaisille matkailijoille. Pro –palvelupaketin on ajateltu soveltuvan säännöllisesti matkustavien pienyrittäjien käyttöön, kun taas Business –paketissa on mukana keskitetty hallintaominaisuus jopa 20 Goodspeed-laitteelle ja on siten suunnattu useamman liikematkaajan yrityksille.

Uros Oy on vallankumouksellisen Goodspeed Internetpalvelun toimittaja. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Oulussa ja yrityksen koko henkilökunta muodostuu kokeneista mobiilialan ammattilaisista. Markkinoille tulonsa, syksyn 2012 jälkeen Uros on nopeasti laajentanut palvelun kattavuutta Euroopassa, Venäjällä, Kiinassa sekä USA:ssa ja suunnittelee maailmanlaajuisen palvelun rakentamista kaikille matkailijoille ympäri maailman. Lisää yrityksestä osoitteessa www.uros.com.