• UROS Ltd/

UROS Oy:n tytäryhtiö Goodspeed Rent laajentaa matkamokkulan vuokraustoimintaansa Venäjälle

• UROS Oy:n tytäryhtiö Goodspeed Rent Oy laajentaa matkamokkulan vuokraustoimintaansa Venäjälle perustamansa tytäryhtiön kautta
  • Ensimmäinen vuokrauspiste avataan Šeremetjevon kansainväliselle lentoasemalle

Oululaisen UROS Oy:n tytäryhtiö Goodspeed Rent Oy laajentaa matkamokkulan vuokraustoimintaansa Venäjälle perustamansa tytäryhtiön, Goodspeed Rent RUS:n kautta. Goodspeed Rent RUS aloittaa liiketoiminnan Moskovassa Šeremetjevon kansainvälisen lentoaseman D-terminaalissa, missä sijaitsevat mm. Aeroflotin lähtöselvitystiskit. Šeremetjevon kansainväliseltä lentoasemalta lähtee ja palaa vuosittain yli 20 miljoonaa Venäläistä ulkomaille matkustavaa asiakasta.

”Vuokratoiminnan aloittaminen Venäjällä tukee strategiaamme kasvaa nopealla vauhdilla globaaliksi toimijaksi. Moskovan metropolialueella asuu noin 14 miljoonaa ihmistä ja se on Venäjän liike-elämän keskus, joten kasvumahdollisuudet ovat valtavat. Tuotteemme ja palvelumme ovat teknisesti ja laadullisesti maailman johtavia sekä erittäin kilpailukykyisiä, minkä lisäksi olemme ensimmäisenä tarjoamassa tällaista roamingpalvelua Venäläisille matkaajille”, toteaa Goodspeed Rent Oy:n toimitusjohtaja Markku Niemitalo. UROS Oy:n toimitusjohtaja Jerry Raatikainen kommentoi kehitystä: “On hienoa nähdä Goodspeed mobiililaajakaistan laajentuvan Venäjälle Goodspeed Rentin kanssa. Venäjä on ollut yksi tärkeimmistä kohdemaista Uroksen asiakkaille ja tämä askel vahvistaa entisestään Uroksen läsnäoloa Venäjän markkinoilla.”

Goodspeed Rent RUS:n hallituksen puheenjohtaja Vadim Grichpoun lisää, ”Tämänkaltaista tuotetta ja palvelua ei tähän mennessä ole ollut Venäjän markkinoilla saatavilla. Venäläisten, kuten muidenkin matkaajien, datankulutus ulkomailla on kuitenkin kasvussa, joten näen tässä suuren potentiaalin juuri Venäjällä. Uskon että tällainen roamingpalvelu miellyttää Venäläisiä asiakkaita.”

Goodspeed Rent RUS vuokraa Goodspeed 4G matkamokkulaa €14,90 päivähintaan (~905 RUB). Vuokraan sisältyy 250 Mt tiedonsiirtoa päivässä ja yhteyden voi jakaa jopa 15 mobiililaitteen kesken. Laitteen voi varata etukäteen Goodspeed Rentin sivuilta ja hakea matkalle lähtiessä Šeremetjevon lentoaseman D-terminaalista. Vuokraus terminaalissa onnistuu myös ilman varausta, mikäli laitteita on saatavilla. Laite palautetaan samaan paikkaan.

Lisätiedot UROS Group:
Jerry Raatikainen, Toimitusjohtaja
jerry.raatikainen@uros.com

Lisätiedot Goodspeed Rent:
Markku Niemitalo, Toimitusjohtaja
markku.niemitalo@goodspeedrent.com

Lisätiedot Goodspeed Rent RUS:
Vadim Grichpoun, Hallituksen puheenjohtaja
vadim.grichpoun@goodspeedrent.com

UROS
UROS – Uni-fi Roaming Solutions
tarjoaa globaaleja verkkovierailu- ja IoT-ratkaisuja mobiilioperaattoreille, yrityksille ja kuluttajille. Uroksen palvelut – älypuhelimet, sovellukset ja Goodspeed 4G mobiililaajakaista – ehkäisevät yllättävien roaming-laskujen syntymisen. Ratkaisu perustuu ainutlaatuiseen M2M-alustaan ja eSIM-ekosysteemiin, joiden avulla UROS pystyy tarjoamaan edullisia datapalveluita maailmanlaajuisesti. UROS nimettiin hiljattain Suomen nopeimmin kasvavien yritysten joukkoon, sekä yhdeksi maailman lupaavimmista telekommunikaatiopalveluiden tarjoajista. Lisää yrityksestä osoitteessa uros.com.

Goodspeed Rent
Goodspeedrent Oy on Oululainen yritys, joka vuokraa Suomalaisen UROS Oy:n kehittämää Goodspeed 4G Wi-Fi hotspot laitetta, joka mahdollistaa internetin käytön ulkomailla yli sadassa eri maassa kiinteään päivähintaan ilman yllätyslaskuja. Goodspeed 4G Wi-Fi laite on salasanalla suojattu ja takaa turvallisen yhteyden. Saat laadukkaat yhteydet käyttöösi sijainnista riippumatta niin työasioihin kuin sosiaalisen median päivittämiseen. Goodspeed 4G Wi-Fi laite on vuokrattavissa matkalle goodspeedrent.com varausportaalin kautta.

Venäläisten datankulutus ulkomailla on kasvussa, joten näen tässä suuren potentiaalin. Uskon että tällainen roamingpalvelu miellyttää Venäläisiä asiakkaita.
Vadim Grichpoun, Hallituksen puheenjohtaja, Goodspeed Rent RUS