Utfors keskustelee tulevaisuuden laajakaistapalveluista

Report this content

Utforsin vuoden 2000 vuosikertomus: Utfors keskustelee tulevaisuuden laajakaistapalveluista Utfors julkaisee tänään vuoden 2000 vuosikertomuksensa. Viime vuodesta muistetaan erityisesti kuituverkon valmistuminen ja Utforsin palvelujen, pääasiassa IP-Portin, myynnin käynnistyminen. "Palvelut kehittyivät voimakkaasti vuonna 2000. Saman kehityksen odotetaan jatkuvan vuonna 2001. Olemme tyytyväisinä todenneet, että rauhallisen alkuvuoden jälkeen myynti on kasvanut voimakkaasti maaliskuun aikana. Tämän vuoksi suhtaudummekin hyvin optimistisesti myynnin tulevaan kehitykseen", Utfors AB:n toimitusjohtaja Jan Werne toteaa. Utfors ohjaa keskustelua laajakaistasta Laajakaistapalveluista on keskusteltu paljon viime vuosina. Siksi myös Utforsin vuosikertomuksessa aihetta lähestytään uudella tavalla. Muutamat alan edustajat, esim. Telian Mikael Ek, ovat käsitelleet vuosikertomuksessa tärkeimpiä aiheeseen liittyviä kysymyksiä. Vuosikertomuksessa on myös kuvaus viestintäpalvelujen markkinoista sekä yksityiskohtainen selvitys, miten Utfors toimittaa markkinoiden kustannustehokkaimpia ja korkealuokkaisia palveluja. Vuosikertomukseen voi tutustua osoitteessa www.utfors.se. Samasta osoitteesta voi myös tilata painetun vuosikertomuksen. Lisätietoja: Toimitusjohtaja Jan Werne, puh. +46 8 5270 2000 tai +46 708 48 25 40, Jan.werne@utfors.se Viestintäjohtaja Markus Boberg, puh. +46 8 5270 3016 tai +46 708 48 30 16, markus.boberg@utfors.se Utfors on pohjoismainen partneri korkealuokkaisten kiinteiden ja mobiilien laajakaista-, Internet- ja puheliikennepalveluiden tuottajana. Utforsilla on oma verkko, joka on toteutettu kehittyneimmällä tekniikalla ja joka tarjoaa ainutlaatuisia kustannussäästöjä. Utforsin verkko tarjoaa yrityksille ja julkiselle sektorille palveluita, jotka luovat uusia mahdollisuuksia liiketoiminnan kehittämiselle. Utfors yhdistää Pohjoismaiden 75 suurinta kaupunkia 7 250 km pitkällä laajakaistaverkolla. Utforsin palveluksessa on Pohjoismaissa noin 315 työntekijää. Utfors AB:n suurimmat omistajat ovat muun muassa Norsk Vekst ja Litorina Kapital. ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.bitonline.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.bit.se/bitonline/2001/04/26/20010426BIT00420/bit0002.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/04/26/20010426BIT00420/bit0002.pdf