Sulata, lämmitä, sokeroi ja nauti: Vaivattomat VAASAN KOTIUUNIN -uutuusmunkit sopivasti vapuksi

Report this content

Vappu ja kesä ovat munkkien sesonkiaikaa. Vaasan & Vaasan Oy tuo kauppojen pakastealtaisiin huhtikuun alussa helposti ja nopeasti kotona lämmitettävät munkit. Valmiiksi paistetut munkit ovat sulatuksen, lämmityksen ja sokeroimisen jälkeen valmiita nautittaviksi, joten uppopaisto ja sotkuinen keittiö jäävät unholaan. Lapsiperheiden mieleen sopivista munkeista löytyy kaksi vaihtoehtoa: VAASAN KOTIUUNIN Vadelmasydän- ja VAASAN KOTIUUNIN Mustikkatassu -munkki.

− Kuluttajatutkimuksen*) mukaan VAASAN KOTIUUNIN -munkit ovat juuri sopivankokoisia ja herkullisen tuoreita. Pehmeästä ja suomalaiseen makuun sopivasta munkkitaikinasta sekä maistuvasta marjahillosta valmistetut munkit otettiin tutkimuksessa innostuneesti vastaan, Vaasan & Vaasan Oy:n tuoteryhmäpäällikkö Heidi Erämaa kertoo. Kuluttajat käyttäisivät munkkeja sekä perheen omiin herkutteluhetkiin että vierastarjottavaksi. VAASAN KOTIUUNIN Mustikkatassu -munkki sisältää runsaasti mustikkahilloa, ja VAASAN KOTIUUNIN Vadelmasydän -munkissa on herkullista vadelma-omenahilloa. Kahdeksan kappaleen pusseissa myytävät munkit löytyvät kauppojen pakastealtaista. *) TNS Gallup 05/2005 Lisätiedot: Heidi Erämaa tuoteryhmäpäällikkö, VAASAN KOTIUUNIN leivonnaispakasteet puh. 0204 46 2057, GSM 040 842 9675 heidi.eramaa@vaasan.com Pakkauskuvat löytyvät kuvapankistamme: www.vaasan.com VAASAN KOTIUUNIN Mustikkatassu -munkki: numero 6228 VAASAN KOTIUUNIN Vadelmasydän -munkki: numero 6230 Vaasan & Vaasan -konserni on suurin leipomoalan yritys Suomen ja Baltian markkina-alueella, maailman toiseksi suurin näkkileivän valmistaja ja merkittävä pohjoismainen pakasteleivontayritys. Suomessa valmistettuja FINN CRISP -näkkileipiä ja -hapankorppuja viedään noin 40 maahan eri puolille maailmaa. Tärkeimmät vientimarkkinat ovat Pohjoismaat, Venäjä, Saksa, Iso-Britannia, Benelux-maat ja Pohjois-Amerikka. Vaasan & Vaasan -konserniin kuuluvat Suomessa Vaasan & Vaasan Oy, Virossa AS Leibur, Latviassa A/S Hanzas Maiznicas, Liettuassa UAB Vilniaus Duona ja Ruotsissa Nordic Bake off AB ja Delice Scandinavica AB. Konsernin liikevaihto vuonna 2004 oli 287 miljoonaa euroa ja henkilöstön määrä noin 3 700. www.vaasan.com.