Nimityksiä Vaasan & Vaasan Tuoreet leipomotuotteet -liiketoiminta-alueella

Vaasan & Vaasan -konsernin Tuoreet leipomotuotteet -liiketoiminta-alueella on tehty seuraavat nimitykset, jotka astuvat voimaan 1.1.2009 alkaen:

Suomen liiketoimintojen kaupallinen johtaja Kari Lampinen nimitetään Suomen maajohtajaksi. Hän vastaa Tuoreet leipomotuotteet Suomen liiketoiminnasta sekä Vaasan & Vaasan Oy:n kaikesta vähittäiskauppamyynnistä ja -markkinoinnista. Suomen liiketoimintojen tuotantojohtaja Tapio Waris nimitetään tuotantojohtajaksi. UAB Vilniaus Duonan kehitysjohtaja Olli Lavikka nimitetään tuotekehitysjohtajaksi. Olli Lavikan toimipaikkana on Espoo.

Kari Lampinen, Tapio Waris ja Olli Lavikka raportoivat liiketoiminta-alueen johtaja Ants Promannille.

Viron maajohtajaksi nimitetään tällä hetkellä AS Leiburin talousjohtajana toimiva Olli Johansson.
Rita Ramanauskiene ja Vesa Jalava jatkavat nykyrooleissaan Liettuan ja Latvian maajohtajina.

Tuoreet leipomotuotteet -liiketoiminta-alueen johtoryhmän muodostavat 1.1.2009 lähtien Ants Promann, Kari Lampinen, Olli Johansson, Rita Ramanauskiene, Vesa Jalava, Tapio Waris ja Olli Lavikka.

Kalle Tanhuanpää
Toimitusjohtaja, Vaasan & Vaasan -konserni