Suomen suosituin leipä* nyt myös pienemmässä pakkauskoossa!

VAASAN RUISPALAT 6 kpl / 330 g

Suomen kotitalouksista on jo 70 prosenttia 1-2 hengen talouksia ja talouksien koko on jatkuvassa laskussa.** Myytyjen leipäpakkauksien keskimääräinen koko ei ole heijastellut talouskoon muutosta, vaan on pysynyt lähes muuttumattomana.***
Suomalaiset syövät VAASAN RUISPALAT -leipää noin 700 miljoonaa palaa vuodessa. Tummien palaleipien suosikki on nyt saatavilla kätevässä koossa myös pienten talouksien tarpeisiin, kun VAASAN RUISPALAT -leivästä tulee 12 kappaleen perhekoon rinnalle kuuden palan pakkaus. Siinä on leivän kulutukseen nähden sopiva määrä runsaskuituista
VAASAN RUISPALAT -leipää, jolloin leipä pysyy tuoreempana viimeiseen palaan asti. VAASAN RUISPALAT 6 kpl on saatavilla 2.1.2008 alkaen hyvin varustetuista elintarvikemyymälöistä kautta maan.

Ainekset: täysjyväruisrouhe, ja -jauho (36 %), vesi, vehnäjauho, perunahiutale, ruismallas, vehnägluteeni, hiiva ja suola (1,2 %). Leivontaan käytetystä viljasta on 66 % ruista.

Ravintosisältö keskimäärin: (kts. taulukko oheisesta pdf-liiteestä)

Lisätietoja: Heidi Erämaa, tuoteryhmäpäällikkö, Vaasan & Vaasan Oy, puh. 0204 46 2057, sähköposti heidi.eramaa@vaasan.com. Tuotekuva löytyy koodilla 12005 kuvapankistamme: www.vaasan.com.
*Lähde: AC Nielsen Scantrack liuk. ½ v. W111107, **lähde: tilastokeskus, *** lähde: AC Nielsen Scantrack 7/2004-7/2007