Takaisinveto VAASAN TIIKERIKRANSSI päiväyksellä 22.9.2010

VAASAN Oy vetää pois myynnistä VAASAN TIIKERIKRANSSI -tuotteet, joiden parasta ennen – päiväys on 22.9.2010.

Kyseiset tuotteet saattavat sisältää metallia ja varotoimena koko erä vedetään pois kaupoista. Tuote-erä on ollut myynnissä aikaisintaan tänään torstaina 16.9.2010. Mikäli kuluttaja on ostanut tuotteen, sen voi palauttaa ostopaikkaan.

Olli Lavikka, johtaja, tuotanto ja toimitusketju
VAASAN Oy
sähköposti: olli.lavikka@vaasan.com

VAASAN-konserni on johtava tuoreleivonnan toimija Suomessa, Virossa, Latviassa ja Liettuassa, merkittävä pakasteleivonnan osaaja Pohjoismaissa sekä maailman suurin hapankorppujen valmistaja. Vuonna 2009 liikevaihtomme oli noin 399 miljoonaa euroa, konsernimme työllistäessä noin 3 000 henkilöä. Suomessa leivomme monet suomalaisten suosikkileivistä, mm. VAASAN RUISPALAT ja VAASAN KOULUNÄKKI -leivät, VAASAN MUHKU -sämpylät sekä VAASAN KOTIUUNIN -leivonnaispakasteet. Valmistamamme näkkileivät ja hapankorput tunnetaan ulkomailla FINN CRISP -nimellä. www.vaasan.com