• Vaasan Oy/

Uutta Suomessa! VAASAN MUHKU 100 % täysjyvävehnä on ensimmäinen sämpylä, jonka leivontaan käytetyt jauhot ovat 100 -prosenttista täysjyvävehnää

VAASAN MUHKU 100 % täysjyvävehnäsämpylät on leivottu jauhoista, joihin on jauhettu koko vehnän jyvä. Siten kaikki jyvän ravintorikkaat osat: kuoriosan kuidut, ytimen energia ja vehnänalkion kivennäisaineet ja vitamiinit ovat tallessa luonnon omissa mittasuhteissa. Lapsiperheille sopivissa sämpylöissä on erityisen runsaasti kuitua, 8,6 prosenttia. Tuotteen tunnistaa VAASAN 100 % täysjyvää -merkistä pakkauksessa.

Lisätietoa täysjyvävehnästä: www.taysjyvavehna.fi
VAASAN MUHKU 100 % täysjyvävehnä on saatavilla 2.1.2008 alkaen hyvin varustetuista elintarvikemyymälöistä kautta maan.

VAASAN MUHKU 100 % täysjyvävehnä
Ainekset: täysjyvävehnäjauho, vesi, vehnärouhe, vehnägluteeni, kasvirasva (osittain kovetettu), sokeri, hiiva, suola (1,3 %), emulgointiaineet (E 471, E 481), ruismallasjauho, säilöntäaine (E 200) ja happamuudensäätöaine (E 330).
Täysjyvävehnää 55 % tuotteen painosta ja 100 % leivontaan käytetyistä jauhoista.

Ravintosisältö (kts. oheinen pdf-liite)

Tuija Palonen, tuoteryhmäpäällikkö
Vaasan & Vaasan Oy, puh. 0204 46 22121, sähköposti tuija.palonen@vaasan.com
Tuotekuva löytytyy koodilla 15346 kuvapankistamme www.vaasan.com.