VAASAN Hyvän mielen pulla on koko perheen hauska herkku

VAASAN Hyvän mielen pulla on herkullinen, koko perheen makuun sopiva vehnäinen pullapitko. Laktoosittoman pitkon pintaa koristaa krokanttiripottelu ja sen maussa on sopiva ripaus kardemummaa.

Valmiiksi viipaloitu VAASAN Hyvän mielen pulla on vaivaton tarjottava kesän retkillä tai mökkiterassilla. Siitä on koko perheen helppo ottaa sopivankokoinen herkkupala.

Hauska, pirteän pinkki pakkaus piristää kahvihetkeä ja saa hyvälle mielelle: pakkauksissa vaihtelevat tarinat ja vitsit, joista riittää kivaa puuhaa pullahetkiin.

VAASAN Hyvän mielen pullaa on saatavilla 2.5.2012 alkaen hyvin varustetuista elintarvikemyymälöistä kautta maan. VAASAN Hyvän mielen pullan kuluttajasuositushinta on noin 1,95 €.

VAASAN Hyvän mielen pulla 400 g
ainekset:
vehnäjauho, vesi, sokeri, kasvirasva, kananmuna, hiiva, paahdettu riisi, suola, kardemumma, emulgointiaineet (E 471, E 481, E 472e), aromi ja väri (E 160a).

Ravintosisältö keskimäärin/100 g:

Energiaa                                        1300 kJ/ 310 kcal
Proteiinia                                        9 g
Hiilihydraatteja                               50 g
           josta sokereita                    8,6 g
           josta laktoosia                    0 g
Rasvaa                                           6,9 g
          josta tyydyttyneitä rasvahappoja 3,3 g
Ravintokuitua                                3,3 g
Natriumia                                      0,3 g

Laktoositon. Ei sisällä pähkinää.

Jenni Suvanto, tuoteryhmäpäällikkö, VAASAN Oy
puh. 040 704 5175, sähköposti
jenni.suvanto@vaasan.com

Tuotekuvat kuvapankistamme: www.vaasan.com hakusanalla "Hyvän mielen pulla".

VAASAN-konserni on kansainvälinen leivonnan edelläkävijä ja johtava leipomoalan toimija kotimarkkina-alueellaan Pohjoismaissa ja Baltiassa. Olemme myös maailman suurin hapankorppujen ja toiseksi suurin näkkileivän valmistaja. Tuotevalikoimamme koostuu tuoreista leivistä, kahvileivistä, leivonnaispakasteista, hapankorpuista ja näkkileivistä. Vuonna 2011 VAASAN-konsernin liikevaihto oli noin 408 miljoonaa euroa, konsernimme työllistäessä noin 2 730 henkilöä. www.vaasan.com

Avainsanat: