VAASAN KOTIUUNIN uudet piiraat kokoavat perheen ja ystävät yhteen

VAASAN keittiömestari – kokkimaajoukkueestakin tuttu Marko Hirvonen on kehittänyt VAASAN KOTIUUNIN tuoteperheeseen neljä maukasta ja runsastäytteistä piirasuutuutta. Kotoisista piiraista saa hetkessä sekä ruokaisaa että makeaa tarjottavaa pöytään. Piiraat ovat kokonaan uusi tuoteryhmä VAASAN KOTIUUNIN – tuoteperheessä, eikä vastaavanlaisia piiraita ole ollut aiemmin kuluttajien saatavilla.

Ruokaisat jauheliha-paprika ja feta-pinaatti maistuvat niin lounaalla, iltapalalla kuin syksyn juhlien buffetpöydän pikkusuolaisena. Makeat vaihtoehdot metsämarja ja omena-kaneli käyvät kahvileiväksi, jälkiruoaksi tai vaikkapa juhlapöydän herkuksi. Piiraat ovat odotettu uutuus, jotka huomioitiin myös kuluttajatutkimuksessa loistavin arvosanoin. *)

Ruokaisat piiraat valmistuvat tarjoiltaviksi 30 minuutissa uunissa tai 12 minuutissa mikrossa. Makeat piiraat ovat sulattaen valmiita. Yhdestä piiraasta riittää 4-6 hengelle. Piiraita saa hyvinvarustetuista elintarvikemyymälöistä kautta maan 1.10. alkaen.

VAASAN yhdisti aikoinaan vahvan leipuriosaamisensa kuluttajien toiveisiin. Kattava valikoima kotona paistettavia leivonnaispakasteita tuli markkinoille vuonne 1999. VAASAN KOTIUUNIN on leivonnaispakasteiden markkinajohtajana 19 makeaa ja ruokaisaa suomalaiseen suuhun sopivaa leivonnaista. VAASAN KOTIUUNIN neljä uutta piirasherkkua lisäävät kuluttajien valinnanmahdollisuuksia entisestään. VAASAN KOTIUUNIN kokoaa perheen ja ystävät yhteen – aina vain houkuttavammin.

Business Manager Annika Boström-Kumlin, VAASAN Oy, puh. 040 507 1989, annika.bostrom@vaasan.com
Viestintäpäällikkö Mira Perander, VAASAN Oy, puh. 050 560 3327,
mira.perander@vaasan.com

*) Inspirans Oy: VAASAN KOTIUUNIN kvalitatiivinen kuluttajatutkimus 03/2011