Yksi asia meitä yhdistää – VAASAN RUISPALAT, Suomen suosituin leipä

VAASAN RUISPALAT – Suomen suosituin leipä - juhlii tänä vuonna 20-vuotista taivaltaan. Maaliskuussa lanseerattiin hyvin menestyneet VAASAN RUISPALAT Karpalo ja VAASAN RUISPALAT Jälkiuuni ja nyt markkinoille tuodaan kaksi uutta pakkauskokoa: VAASAN RUISPALAT 9 kpl ja VAASAN RUISPALAT MEGA 16 kpl. Uudet pakkauskoot löytyvät kaupoista 31.8.2011 lähtien.

VAASAN RUISPALAT -leipien suosion salaisuus piilee niiden ainutlaatuisessa ja jäljittelemättömässä maussa ja rakenteessa1). Ne maistuvat kaikille vauvasta vaariin ja sopivat kaikkiin käyttötilanteisiin – niin herkutteluun kuin osaksi terveellistä ruokavaliota2).

VAASAN RUISPALAT -brändi on ollut ylivoimainen markkinaykkönen jo vuosia3). Lähes joka toinen talous (48 %) ostaa VAASAN RUISPALAT – leipää3) ja lähes puolet käyttäjistä (43 %) käyttää sitä useita kertoja viikossa4). Ja vaikka päätös leipävalinnasta tehdäänkin pääsääntöisesti vasta kaupassa, VAASAN RUISPALAT – ostokset suurin osa ostajista kirjaa ostoslistaansa jo kotona4).

VAASAN RUISPALAT juhlii syntymäpäiviään lämminhenkisellä promootiolla koko loppuvuoden. Lisätietoja www.vaasanruispalat.palkitsee.fi – sivustolta.

Lisätietoja VAASAN RUISPALAT -leivistä:

Leena Thorström, markkinointipäällikkö, puh. 040-715 6847 tai

leena.thorstrom@vaasan.com

Tuotekuvia on saatavilla kuvapankistamme hakusanalla RUISPALAT

osoitteessa: http://kuvapankki.vaasan.com/pages/home.php

1) Lähde Inspirans Oy, kvalitatiivinen tutkimus kevät 2010

2) Lähde Marketing Clinic, kvantitatiivinen tutkimus, kevät 2010

3) Lähde Nielsen Homescan Finland 2011

4) Lähde Marketing Clinic, VAASAN Brand Tracker touko-kesäkuu 2011

VAASAN-konserni on kansainvälinen leivonnan edelläkävijä ja johtava leipomoalan toimija kotimarkkina-alueellaan Pohjoismaissa ja Baltiassa. Olemme myös maailman suurin hapankorppujen ja toiseksi suurin näkkileivän valmistaja. Tuotevalikoimamme koostuu tuoreista leivistä, kahvileivistä, leivonnaispakasteista, hapankorpuista ja näkkileivistä. Vuonna 2010 VAASAN-konsernin liikevaihto oli noin 392 miljoonaa euroa, konsernimme työllistäessä noin 2 950 henkilöä. www.vaasan.com

Avainsanat: