Google on vahvistanut osaamistaan Suomessa kahdella uudella työntekijällä

Media-alalla pitkään toiminut Eero Korhonen on siirtynyt vastaamaan Googlen rahoitus- ja matkailutoimialan suurasiakkuuksista. Korhonen on Suomessa työskennellyt eri tehtävissä Sanoma-konsernissa, kuten vastannut digitaalisten markkinapaikkojen liiketoiminnasta. Suomen lisäksi Korhosella on kokemusta Turkin, Venäjän ja Ukrainan mediamarkkinoista.

"Media-ala on jatkuvassa muutoksessa kohti digitalisaatiota ja Googlella on markkinoiden kehittämisessä merkittävä rooli", Korhonen sanoo.

Googlen retail-osaamista vahvistaa Industry Managerina aloittanut Juho Juhantalo. Juhantalolla on pitkä kokemus kaupan parissa toimimisesta muun muassa American Expressin sekä Equensin palveluksessa.

“Googlen ratkaisut tarjoavat suomalaisille vähittäiskaupan yrityksille valtavia mahdollisuuksia kasvaa ja kansainvälistyä”, Juhantalo toteaa.

Googlen Suomen maajohtajan Anni Ronkaisen mukaan Korhosen pitkä kokemus alalta on toimistolle tärkeää, koska online-markkinointi on Suomessa voimakkaassa kasvussa. "Olemme tyytyväisiä saadessamme Korhosen ja Juhantalon kaltaisia kokeneita asiantuntijoita tiimiimme."

Timo Nurmi
timo.nurmi@freud.fi, 050 3493597