Kimi Räikkönen elokuussa maksuttomaan yleisötilaisuuteen Helsinkiin

Santander tuo Kimi Räikkösen koko perheen maksuttomaan tapahtumaan Helsingin jäähallille elokuun 18. päivä. Tapahtumassa tavalliset suomalaiset pääsevät haastamaan Räikkösen carting-kilpailuun jäähallin pysäköintialueelle rakennettavalla radalla. Ajajat valitaan lähtöihin kuudessa ympäri Suomea järjestettävässä osakilpailussa.

Suomi on täynnä keskimääräistä parempia autokuskeja ja moni olisi valmis kokeilemaan taitojaan maailman huippuja vastaan. Nyt se on mahdollista, kun Kimi Räikkönen haastaa tavalliset suomalaiset carting-kilpailuun.

Kilpailussa ajetaan neljä lähtöä joissa jokaisessa Räikkönen ajaa osallistujia vastaan. Lähtöjen voittajat sekä Räikkönen kohtaavat finaalissa.

Ajajat valitaan lähtöihin kuudessa ympäri Suomea järjestettävässä osakilpailussa. Seuraavat osakilpailut järjestetään Turussa 27.6. ja Tampereella 4.7.

Elokuun 18. päivänä järjestettävässä maksuttomassa tapahtumassa on autokilpailun lisäksi muun muassa formulasimulaattori sekä ohjelmaa koko perheelle. Tilaisuus järjestetään iltapäivällä.

Kerromme lisää tapahtuman ohjelmasta sekä sen tarkemmasta aikataulusta lähempänä tilaisuutta. Osakilpailujen aikataulut löytyvät osoitteesta http://www.formulapaivat.fi/.

Tapahtuman yhteydessä järjestetään lehdistötilaisuus yhdessä Kimi Räikkösen kanssa. Toimittajat ovat tervetulleita sekä lehdistötilaisuuteen että seuraamaan yleisötapahtumaa. Yksi carting-lähdöistä Räikköstä vastaan on varattu paikalle saapuville toimittajille. Jos olet kiinnostunut osallistumaan lähtöön kerro siitä ilmoittautumisen lisätiedoissa. Jos halukkaita on enemmän kun lähtöön mahtuu (6) valitaan osallistujat arpomalla.

Ilmoittautumiset tapahtumaan osoitteessa www.zipipopfreud.fi/ilmoittaudu tai sähköpostitse rami.saarela@zipipopfreud.fi tai puhelimitse +358 50 5252173.

Santander Consumer Finance Oy - suomalainen rahoitusyhtiö

Santander Consumer Finance Oy on suomalainen rahoitusyhtiö, jolla on asiakkaita noin yhteensä 150 000. Yhtiö on Suomen suurin ajoneuvorahoittaja. Yhtiön toiminta käynnistyi Suomessa vuonna 2007 ja se työllistää tällä hetkellä noin 150 henkilöä. Tuotteita ovat ajoneuvorahoitus, laina, Mastercard -kortti ja ostorahoitus. Yhtiön tase oli vuonna 2013 noin 1,3 miljardia euroa.

Yhtiö on osa espanjalaista Grupo Santander -ketjua. Banco Santander on euroalueen suurin pankki ja yksi maailman suurimmista rahoitusyhtiöstä. Santander työllistää yli 190 000 pankki- ja rahoitusalan ammattilaista. Maailmanlaajuisesti Santander palvelee noin 100 miljoonaa asiakasta.