Uusi korjausmassa korjaa perustusten halkeamat huomaamattomasti ja nopeasti

LEHDISTÖTIEDOTE

Uusi käyttövalmis pursotettava korjausmassa fischeriltä helpottaa huomattavasti perustusten korjausta. Se muistuttaa väriltään ja koostumukseltaan erittäin paljon perustuksia. Käyttäjäystävällinen fischerin uusi Cement Express on perinteisessä patruunapakkauksessa ja säästää käyttäjiltä sementin sekoittamisen vaivan.

fischer on tuonut suomeen perinteisessä patruunapakkauksessa uuden korjausmassan, jota voidaan käyttää esimerkiksi uusien ja vioittuneiden betoniperustusten tai julkisivujen korjaamiseen. Tuote sopii myös esimerkiksi tiilisaumojen korjaamiseen tai viimeistelyyn.

fischer Finlandin toimitusjohtajan Jere Makkosen mukaan myös korjausjälki on kilpailijoita parempi. “Cement Express muistuttaa väriltään ja koostumukseltaan erittäin paljon betonia ja perustuksia, sen avulla tehdyt korjaukset sulautuvat huomaamattomasti korjattuun pintaan.”

Sopii sekä ammattilaisille että tee-se-itse miehille

Ammattilaisten on helppo käyttää tuotetta esimerkiksi tiilisaumojen, betonijulkisivujen tai perustusten korjaamiseen, patruuna vie vähän tilaa. “Aikaa säästyy huomattavasti verrattuna siihen, että pitäisi lähteä sekoittamaan sementtiä ämpärissä. Se kulkee kätevästi mukana esimerkiksi autossa. Lisäksi painavia sementtisäkkejä ei tarvitse enää raahata ympäriinsä.”

Cement Express sopii Makkosen mukaan myös myös tee-se-itse korjaajalle. “Tuote on erittäin sopiva pieniin korjauksiin, enää ei tarvitse ostaa säkillistä sementtiä korjatakseen pieniä halkeamia talonsa tai mökkinsä perustuksissa. Korjauksen voi nyt tehdä kätevästi itse pienellä patruunapistoolilla.”

LISÄTIETOJA:
Jere Makkonen
fischer Finland Oy
Mob. +358 40 5031319
jere.makkonen@fischerfinland.fi
www.fischer.de

Fischer on saksalainen perheyritys, jonka liiketoiminta alkoi nk. S-tulpan (harmaa nylon proppu, jonka avulla ruuvi saadaan pysymään betoni- tai tiiliseinässä) valmistuksella. Yrityksen innovaatio loi perustan liiketoiminnalle, joka on tällä hetkellä maailmanlaajuista ja työllistää 3 800 työntekijää. Pohjoismaissa fischerillä työskentelee 60 henkilöä.