• Vaimo/

Nobi ja Vaimo yhdistävät voimansa tarjotakseen datavetoisia asiakaskokemuksia

Tukholma, Ruotsi, 18.1.2023 – Johtava asiakaskokemustoimisto, Vaimo on ostanut Nobi.digitalin, Brysselistä käsin toimivan datalähtöiseen markkinointiin keskittyvän toimiston. Nobi.digitalilla on laaja kokemus työskentelystä ratkaisujen, kuten Adobe Analytics ja Adobe Experience Cloud, Google Marketing Platform, Contentsquare kanssa. Yrityksellä on maailmanluokan tiimi, joka on erikoistunut asiakasdatan hallintaan, käyttökokemusanalytiikkaan, konversioasteen optimointiin, personointiin sekä eri kanavien väliseen optimointiin.

"Asiakkaiden lisääntynyt kysyntä optimoiduille ja yksilöllisille kokemuksille tiukempien tietosuojalakien puitteissa, tekee datasta strategisen prioriteetin. Yrityksillä on haasteita kerätä, ymmärtää ja aktivoida dataa. Nobin oston myötä voimme entistä vahvemmin auttaa yrityksiä voittamaan nämä haasteet ja kehittymään aidosti datalähtöisiksi.” Henrik Feld-Jakobsen, Strategiajohtaja, Vaimo

Steven Volders, Nobi.digitalin perustaja, totesi, että "Keskeinen painopisteemme Nobi.digitalissa tulevina vuosina on palvelutarjontamme laajentaminen entisestään optimoidaksemme koko asiakaspolun datan avulla ja jatkaaksemme kansainvälistä kasvuamme. Suuntamme ja arvomme sopivat hyvin yhteen Vaimon tavoitteen kanssa; tarjota huippuosaamista digitaalisessa kaupankäynnissä ja asiakaskokemuksissa. Strateginen ja kulttuurinen sopivuus olivat kaksi tärkeintä tekijää, kun päätimme liittyä Vaimon tiimiin.”

"Olemme innoissamme voidessamme antaa organisaatioille maailmanlaajuisesti mahdollisuuden hyödyntää asiakastietojaan", vahvisti Giuseppe Sessa, Nobi.digitalin toinen perustaja. ”Kun liityimme Stevenin kanssa Vaimon perheeseen kumppaneiksi, olemme nyt kykeneviä sekä sitoutuneita rakentamaan osaamistamme ja saavuttamaan nämä tavoitteet yhdessä Vaimon kanssa sekä tuomaan lisäarvoa asiakkaillemme.”

Tietoa Vaimosta

Vaimo on yksi maailman arvostetuimmista verkkokaupan sekä digitaalisen kokemuksen asiantuntijoista. Olemme täyden palvelun kumppani ja omnikanavaosaaja, jolla on yli 14 vuoden kokemus menestyksen rakentamisesta digitaalisessa kaupassa B2B-, B2C- ja D2C-sektoreilla. Työskentelemme brändien, jälleenmyyjien ja valmistajien kanssa maailmanlaajuisesti, ja yli 500 työntekijäämme työskentelevät 15 eri maassa.

Tietoa Nobi.digitalista

Nobin missio on mahdollistaa yrityksille kasvu datalähtöisten markkinointistrategioiden ja -ratkaisujen avulla. Nobi.digitalilla on laaja kokemus digitaalisesta analytiikasta, UX- & kokemusanalytiikasta, konversioprosentin optimoinnista sekä eri kanavien välisestä optimoinnista pitäen asiakasdatan hallinta toiminnan ytimessä.

Noora Oksa
Digital Marketing Manager