Vaimo nimettiin Contentfulin kultatason kumppaniksi

Tukholma, Ruotsi, 1.12.2022 – Vaimo, täyden palvelun monikanavainen kumppani ja maailman johtava verkkokaupan ja asiakaskokemuksen asiantuntija, saavutti Contentfulin korkeimman kumppanuustason ja on nyt Gold Partner. Contentful on johtava composable-arkkitehtuuriin soveltuva sisältöalusta, joka mahdollistaa digitaalisen sisällön hyödyntämisen tehokkaasti tehden siitä strategisen keinon vauhdittaa liiketoimintaa. Vaimo ilmoitti ensimmäisen kerran yhteistyöstään Contentfulin kanssa marraskuussa 2021.

"Meillä on kunnia saada kumppanimme Contentfulin Gold Partner -status", sanoi David Holender, Vaimon toimitusjohtaja. "Kun harkitsemme mahdollisia kumppaneita, tarkastelemme palkittuja toimistoja ja yrityksiä, jotka ovat johtajia omilla aloillaan. Haluamme tarjota asiakkaillemme parhaat alustat heidän tarpeisiinsa, ja Contentful täyttää kriteerit."

Nykypäivän digitaalisessa maailmassa sisältö ja data ovat keskeinen osa asiakaskokemusta kaikenkokoisissa ja -tyyppisissä yrityksissä. Contentful® -sisältöalusta kokoaa sisällön rakennuspalikat yhteen, jotta sisältö voidaan luoda kerran ja käyttää uudelleen missä tahansa digitaalisessa kosketuspisteessä. Rajapintalähtöinen (API-first) alusta integroituu helposti tietolähteisiin ja toiminnallisuuksiin, digitaalisten kokemusten ja teknologian kehittyessä jatkuvasti.

Contentful vapauttaa yrityksen tiimit työskentelemään yhdessä sekä luomaan ja laajentamaan sisältöä tehokkaammin, jotta he voivat rakentaa ja skaalata sisältökokonaisuuksia nopeammin. Tämän mahdollistavat monipuoliset hallinnointiominaisuudet, vankka sovellusekosysteemi ja sovelluskehys (app framework), jonka avulla alusta on helposti laajennettavissa.

Contentfulin avulla Vaimon asiakkaat voivat nauttia sisällön helposta ja nopeasta julkaisemisesta, yhtenäisten kokemusten luomisesta läpi eri kanavien ja lisääntyneistä konversioista. Contentful on sisältöalusta nykyaikaisen teknologia-arkkitehtuurin ytimessä, jonka useat brändit ja jälleenmyyjät valitsevat nykypäivänä.

"Vaimo on osoittanut omistautumista Contentful Composable Content Platform -alustan asiantuntemuksen vahvistamiseen ja ylittänyt kultatasomme koulutus- ja sertifiointivaatimukset", sanoi Kristin Brown, Contentfulin EMEA/ASIA-alueen kumppanuuspäällikkö. ”He ovat myös osoittaneet tietämyksensä toimittamalla onnistuneesti useita enterprise-tason projekteja eri maissa ja tuomalla lisäarvoa yhteisille asiakkaillemme. Olemme ylpeitä siitä, että he ovat saavuttaneet Gold partner -aseman alle vuodessa, ja odotamme yhteistyömme jatkumista tarjotaksemme asiakkaillemme poikkeuksellisen upeita digitaalisia kokemuksia.

Tietoa Vaimosta – www.vaimo.fi

Vaimo on yksi maailman arvostetuimmista verkkokaupan sekä digitaalisen kokemuksen asiantuntijoista. Olemme täyden palvelun kumppani ja omnikanavaosaaja, jolla on yli 14 vuoden kokemus menestyksen rakentamisesta digitaalisessa kaupassa B2B-, B2C- ja D2C-sektoreilla. Työskentelemme brändien, jälleenmyyjien ja valmistajien kanssa maailmanlaajuisesti, ja yli 500 työntekijäämme työskentelevät 15 eri maassa.

Tietoa Contentfuista

Contentful® Composable Content Platform -sisältöalusta kokoaa sisällön rakennuspalikoita yhteen, jotta sisältö voidaan luoda kerran ja käyttää uudelleen missä tahansa digitaalisessa kanavassa. API-first-alusta integroituu helposti tietolähteisiin ja toiminnallisuuksiin digitaalisten kokemusten ja teknologian kehittyessä. Sisäänrakennetun orkestroinnin, vankan sovellusekosysteemin ja alustan laajentamisen mahdollistavan sovelluskehyksen ansiosta Contentful vapauttaa tiimejä eri puolilla liiketoimintaa työskentelemään yhdessä sisällön yhdistämiseksi, luomiseksi ja laajentamiseksi tehokkaammin. Contentful auttaa yrityksiä vapauttamaan digitaalisen sisällön voimat, jotta sisältö voidaan rakentaa nopeammin ja jakaa laajemmin tehden sisällöstä liiketoiminnan  strategisen voimavaran. Lähes 30 % Fortune 500 -listan yrityksistä ja tuhannet muut yritykset ympäri maailmaa luottavat Contentfuliin, joka auttaa heitä toteuttamaan parhaat ideansa. Lisätietoja on osoitteessa www.contentful.com.

Noora Oksa
Digital Marketing Manager