Vaimo on yksi Deloitten Best Managed Companies -yrityksistä vuonna 2024

Vaimo palkittiin yhtenä Deloitten Best Managed Companies -yrityksistä vuonna 2024 jo kolmantena vuonna peräkkäin.

Tukholma, Ruotsi, 30. toukokuuta 2024 – Vaimo, täyden palvelun monikanavainen kumppani verkkokaupan ja digitaalisen kokemuksen alalta, nimettiin yhdeksi Deloitten Best Managed Companies -yrityksistä yhteistyössä Nasdaqin kanssa. Tämä on kolmas peräkkäinen vuosi, kun saamme tämän arvostetun palkinnon, joka juhlistaa yksityisten ruotsalaisten yritysten menestystä, joka perustuu kykyyn toteuttaa strategista linjaa, edistää uniikkia yrityskulttuuria ja osoittaa vahvaa taloudellista suorituskykyä.

David Holender, Vaimon CEO ja Co-founder, totesi: "Me Vaimolla olemme innoissamme, että meidät on nimetty yhdeksi Deloitten Best Managed Companies -yrityksistä jo kolmantena vuonna peräkkäin. Tämä tunnustus kuvastaa horjumatonta sitoutumistamme poikkeuksellisen työpaikan luomiseen työntekijöillemme ja asiakkaidemme auttamisessa menestykseen, pysyen samalla uskollisina ydinarvoillemme. Olen etuoikeutettu saadessani johtaa yritystä, jota määrittävät tiimityö, intohimo kasvuun ja tämän matkan tuottama ilo."

Best Managed Companies -palkinto, arvostettu mittari, joka sai alkunsa Kanadassa vuonna 1993, on otettu käyttöön yli 20 maassa ympäri maailmaa. Deloitte esitteli sen Ruotsissa vuonna 2018 yhteistyössä Nasdaqin kanssa. Sen jälkeen siitä on tullut ruotsalaisten yritysten huippuosaamisen tunnusmerkki ja sen voittaminen on merkittävä saavutus. Hakijat arvioi riippumaton tuomaristo, joka arvioi ja valitsee 21 parasta yksityisyritystä.

"Olemme ylpeitä voidessamme antaa palkinnon näille 21 yritykselle ja juhlia heidän menestystään. Kaikki yritykset tämän vuoden listalla osoittavat poikkeuksellista johtajuutta ja vahvaa sitoutumista hyvin toimivien prosessien ja positiivisen kulttuurin luomisessa", sanoo Therese Kjellberg, Deloitten partneri ja Best Managed Companies -vastaava Ruotsissa.

Digitaalisen kokemuksen toimistona Vaimo työllistää monenlaisia asiantuntijoita, mukaan lukien insinöörejä, kehittäjiä, SEO-strategeja ja data-asiantuntijoita. Deloitten myöntämä tunnustus merkitsee muutakin kuin vain palkintoa – se osoittaa, että Vaimo on oikealla tiellä. Se myös inspiroi meitä Vaimolla vaalimaan jatkossakin positiivista työkulttuuria, opastamaan asiakkaitamme digitaaliseen menestykseen ja pitämään kiinni ydinarvoistamme.

Me Vaimolla arvostamme tiimityötä, jatkuvaa kehitystä ja hauskanpitoa matkan varrella. Tämä palkinto tukee sitoutumistamme näihin periaatteisiin ja kannustaa meitä tarjoamaan erinomaisia digitaalisen kaupankäynnin kokemuksia myös jatkossa.

Sydämellinen kiitos Deloittelle, loistavalle tiimillemme ja asiakkaillemme. Odotamme innolla, että pääsemme juhlimaan lisää menestyksiä yhdessä.

Tietoa Vaimosta – vaimo.com/fi/

Vaimo on yksi maailman arvostetuimmista verkkokaupan sekä digitaalisen kokemuksen asiantuntijoista. Meille kokemus on kaikki kaikessa: Experience is Everything. Kokemus on ytimessä, kun toimimme näillä osa-alueilla: digitaalinen kaupankäynti, sisällönhallinta, datan hallinta, analysointi & aktivointi.

Täyden palvelun toimistona toimitamme konsultointi-, suunnittelu-, kehitys-, tuki- ja analytiikkapalveluita kaikilla mainituilla neljällä alueella.

Keskitymme muodostamaan läheisiä sekä pitkäaikaisia suhteita asiakkaidemme kanssa globaalina toimijana, jolla on paikalliset tiimit. Työskentelemme brändien, jälleenmyyjien, valmistajien ja organisaatioiden kanssa ympäri maailmaa – meillä on yhteensä yli 650 työntekijää 15 eri maassa EMEA:n, APAC:n ja Pohjois-Amerikan alueella.

Yhteystiedot:

Ella Molin