Vaimo ostaa asiakastukipalveluyritys The Service Corporationin

Tukholma, 17. elokuuta 2022 – Vaimo, täyden palvelun ratkaisutoimittaja ja yksi maailman arvostetuimmista verkkokaupan asiantuntijoista, ilmoitti ostavansa Zendeskiin ja tukipalveluihin erikoistuneen The Service Corporationin (TSC). Yrityskauppa vahvistaa merkittävästi Vaimon asiakaspalveluosaamista asiakkaidemme hyödyksi maailmanlaajuisesti.

​​​

TSC:n tavoitteena on tarjota markkinoiden paras asiakaskokemus nykyaikaisen, pilvipohjaisen palvelupisteen kautta. TSC:n maailmanluokan Zendesk-asiantuntijat tarjoavat yritysten välistä tukea luodakseen pohjan erinomaisille ​​asiakaskokemuksille.

Zendesk tarjoaa asiakastukeen liittyviä SaaS-tuotteita. Vaimo on tehnyt yhteistyötä Zendeskin kanssa vuosia, ja useat suuret asiakkaat, mukaan lukien BAUHAUS, käyttävät Zendeskiä asiakastukensa parantamiseen.

"The Service Corporationin osto tekee Vaimosta yhden johtavista maailmanlaajuisista Zendeskin asiantuntijoista", kertoo Vaimon toimitusjohtaja David Holender. "Menestys verkkokaupassa edellyttää nykyään asiakkaiden kohtaamista siellä, missä he ovat ja parhaan mahdollisen tuen tarjoamista. Uusi asiakastuen asiantuntijatiimimme auttaa asiakkaitamme maailmanlaajuisesti tarjoamaan loistavaa asiakaspalvelua."

”Olemme vuosia keskittyneet erinomaisen asiakaskokemuksen edellyttämien työkalujen ja käytäntöjen kehittämiseen. Tavoitteemme on auttaa yrityksiä tarjoamaan asiakkailleen maailmanluokan palveluita, mikä sopii yhteen Vaimon mission kanssa luoda erinomaisia ​​verkkokaupparatkaisuja ja asiakaskokemuksia. Odotamme innolla arvoa, jonka voimme yhdessä luoda yritysasiakkaillemme”, sanoo Per Ekvall, The Service Corporationin toimitusjohtaja.

TSC:n hankinta perustuu Vaimon tahtotilaan luoda menestystä verkkokaupan alalla. Laajentamalla asiakaspalveluratkaisuja TSC:n avulla Vaimo tarjoaa B2C-, B2B- ja D2C-asiakkaille kohdennettuja asiakaspalveluratkaisuja.

Tietoa Vaimosta - www.vaimo.fi

Vaimo on yksi maailman arvostetuimmista verkkokaupan sekä digitaalisen kokemuksen asiantuntijoista. Olemme täyden palvelun kumppani ja omnikanavaosaaja, jolla on yli 16 vuoden kokemus menestyksen rakentamisesta digitaalisessa kaupassa B2B-, B2C- ja D2C-sektoreilla. Työskentelemme brändien, jälleenmyyjien ja valmistajien kanssa maailmanlaajuisesti, ja yli 600 työntekijäämme työskentelevät 16 eri maassa.

Tietoa The Service Corporationista

TSC on moderni pilvipalveluihin erikoistunut IT-yritys. Keskitymme tarjoamaan parhaan asiakaskokemuksen nykyaikaisen pilvipohjaisen service desk -palvelun kautta. Autamme asiakkaita rakentamaan omaa asiakaspalveluaan markkinoiden parhaiden työkalujen ja eturivin teknologian avulla, ja voimme mukauttaa työkalut asiakkaan työprosessien mukaan, ei päinvastoin.

Noora Oksa
Digital Marketing Manager