Suosio yllätti: maailman ensimmäinen jäätelösviitti myytiin heti täyteen - jatkoaikaa vuoden loppuun

Valio Jäätelöfabriikki ja Klaus K -hotelli avasivat perjantaina 1. maaliskuuta tiettävästi maailman ensimmäisen jäätelöteemaisen hotellihuoneen. Sweet Suite -nimisen sviitin oli tarkoitus sulkea ovensa syyskuun lopussa. Suuren kysynnän vuoksi Valio ja Klaus K lupaavat jatkoaikaa Valio Jäätelöfabriikki Sweet Suite -jäätelöhotellihuoneelle vuoden loppuun.

- Valio Jäätelöfabriikki Sweet Suite myytiin loppuun heti samana päivänä, kun yhteistyömme julkistettiin. Tämä on osoitus siitä, että suomalaiset todella rakastavat jäätelöä. Sweet Suite herätti myös runsaasti kansainvälistä huomiota, Valion jäätelöiden liiketoimintapäällikkö Tea Ijäs kertoo.

Lisäjäätelösviittiyöt lokakuusta joulukuuhun ovat nyt varattavissa KlausK:sta. Ja tietenkin Valio Jäätelöfabriikki tarjoaa jäätelöt.

Myös jäätelöä syömällä Sweet Suiteen

Tänään käynnistyi Valion jäätelökeräilykampanja, jossa voi päästä Sweet Suiteen. Siinä jaetaan palkintona 100 yötä Sweet Suiteen nopeimmille, jotka ovat ostaneet 24 purkkia Valio Jäätelöfabriikki -jäätelöä ja ladanneet ostokuitin kampanjasivustolle.

- Yöt Sweet Suitessa jaetaan nopeat syövät hitaat -periaatteella sadalle ensimmäiselle. Odotamme, että nämä menevät nopeasti. Kävimme heti vuorokauden vaihteessa seuraamassa tilannetta 24 tuntia auki olevissa kaupoissa ja haipakkaa oli, Tea Ijäs kertoo.

Keräilykampanjaan kuuluu myös muita mukavia palkintoja, ja ne kaikki jaetaan nopeat syövät hitaat -periaatteella.

Jäätelökeräilykampanjasivu

Varaustiedustelut vain tämän linkin kautta

Sweet Suite -lehdistökuvat

Lehdistötiedote jäätelösviitin avaamisesta

Haastattelu- ja soittopyynnöt Valio Mediadeskin kautta, puh. 010 381 2118 tai mediadesk@valio.fi

Maailman innovatiivisin meijeri ja ruokatalo

Valion tehtävä on luoda hyvinvointia ja makuelämyksiä vastuullisesti. Teemme maistuvia tuotteita maidosta ja useista muista raaka-aineista. Tarjoamme makunautintoja, vaihtelua ja iloa ruokapöytään. Samalla toteutamme tärkeitä yhteiskunnallisia tehtäviä: ruoan riittävyyden turvaaminen, kansanterveyden kohentaminen ja eläinten hyvinvoinnin parantaminen ovat esimerkkejä vaikutuksistamme. Näin ajattelevat myös suomalaiset, jotka ovat valinneet Valion Suomen vastuullisimmaksi yritykseksi neljä vuotta peräkkäin.

Olemme suomalaisten maitotilayrittäjien omistama yritys ja maksamme kaikki tulot maidontuottajillemme. Työllistämme maitotiloilla yhteensä 25 000 ihmistä. Valiolla on töissä 4 000 eri alojen ammattilaista ja kuuntelemme kuluttajia yli 100 vuoden kokemuksella.

Nobelisti A.I Virtasen perintö elää meissä edelleen. Hänen johtaessaan Valion laboratoriota ohjenuoraksemme vakiintui ajatus ihmisten hyvinvoinnin lisäämisestä. Teemme tieteestä arkea ja elämää parantavia tuotteita. Kuluttajat nauttivat Valion tuotteista yli 60 maassa ja innovaatioillamme on 350 patenttia ympäri maailman. Olemme Suomen suurin elintarvikkeiden viejä ja koko elintarviketeollisuuden suunnannäyttäjä. Valion liikevaihto vuonna 2017 oli 1 708 miljoonaa euroa.